Har dina vänner...
Någonsin gjort något roligt/spontant/galet som sticker ut från det dom brukar göra?
Idag stod jag och några andra och skrattade i korridoren, när helt plötsligt en av dom kommer fram, och viskar lite sensuellt i mitt öra ''Jag tänker på dig när jag bajsar''
Man bara… tack för infon. HAHA 😂
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Haha ja, händer ofta. Inte särskilt omogna saker, men roliga saker.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Haha, jag är nog den personen i min kompiskrets :p
// Nadja
Hahaha, ja, lite för ofta kanske. 😊
Nej, det är mest jag….
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Ja *host*, jag är väl den som är mest efterbliven och flamsig av mina vänner. 😊
Hälsningar Amanda och kaninerna
Ja den dagliga toa snapen hahah 😂
Hmm, ja du… Ni vet såna där simmärken man fick när man var liten? Jag har dom på en sån där sköld på min vägg. När min bror var här, så tog han en penna och ritade brösvårtor och en snopp på "pingvinmärket" när jag inte såg… Sen sa han "Jag har gjort något, som du aldrig kommer märka! Men någon som inte är här så ofta kommer nog att märka det".
Då som det var, så var jag med en kompis idag, (flera veckor senare), sen började han att gapskratta av någon anledning. Jag frågade vad han skrattade åt… Då flämtade han fram "Är det du som ritat en snopp på pingvinen?!?".
Nämnde jag att min bror är 30 år gammal? Fortfarande barnslig humor… x3
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Första dan när wkolan väl började igen för nått år sedan så fick vår klass en hel del nya elever och under första lektionen så hade vi sittplacering och jag hamnade brevid en ny elev, men brydde mig inte direkt utan fokuserade på vad läraren hade att säga och då helt plötsligt så lutade han sig fram som om han skulle viska något och frågade " Är du dotter till en präst? ", han sa detta helt utan förvarning och jag blev helt paff och jag frågade varför han trodde det och han sa att antingen var jag en dotter till en präst eller så var jag en vampyr, och sedan så sa han ingenting,mertill mig den dagen vi blev tillslut bra vänner och nu flera år senare så sa han att det berodde på att jag bar en långärmad svart tröja mitt i sommaren/början på hösten så antingen var jag en vampyr eller dotter till en strikt präst XD men han ville inte framstå som konstig så han frågade om prästen först haha x3
#8 hahaha😄
Jag hade en vän som nu tyvärr pluggar i ett annat land men där var det hela tiden spontana grejer haha. En gång så satt vi ensamma i ett av musikrummen på musiken, helt plötsligt sätter han sig i mitt knä… viskar sådär snyggt i mitt öra: Jag vill göra dig till Amanda (som jag heter) "Larsson" och biter tag i mitt öra…. helt plötsligt kom läraren in och ser min käre vän i mitt knä bitandes i min örsnibb. 😂
- Nederlandse Kooikerhondje -
#10…:') haha skuuumt:p
Gud vad bra jag stavar…
#11 Något, fick senare veta att han var intresserad av mig lite mer än vän och jag har varit så dum och inte fattat det tyävrr. 😐
- Nederlandse Kooikerhondje -
#8 men lol x)
Ooo… jo det var väl en liten vink kanske :')
Gud vad bra jag stavar…
Som jag skrev inna är det mest jag som brukar säga saker som får hela klassen att skratta förutom en som det är synd om… För det är ju inte meningen att vara elak men jag måste tänka innan jag påpekar eller säger nåt :/ Men mina kompisar säger mer roliga grejer som inte påpekar någon hehe
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain