Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 817 ggr
hannalh
10

Jag är Jag

Jag är så trött på att försöka vara någon jag inte är! Jag har nu gått 1 år i min nya skola. Och jag var någon jag inte var för att passa in. Men nu är jag trött på det! Jag är inte en av dem med märkeskläder! Jag är en tjej som älskar den japanska klädseln! Jag har färgat mitt hår rosa nu under skolan. Ska samla på japanska kläder! Med andra ord, Jag ska vara mig själv.

Folk får mobba mig, men det kommer aldrig stoppa mig från vem jag är. Får massa stöd från släkt och sånt!. Jag var hos min morfar och hans fru, och hennes 25 åriga dotter var där, och pratade nästan hela tiden om hur modig jag är som vågar göra detta! Speciellt nu när jag ska börja i 7:an, där man ska ha det där blonda lockiga håret, och dem dyra kläderna. Hon gjorde seriöst mitt skollov! Älskar alla som stöttat mig, vill bara säga tack. Och till er som mobbar mig för det, Jag är Jag

Flöffo
0

Super! Bry dig inte om dom, du är modig som vågar ha på dig det du gillar! Jag har också bestämt mig för att ha på mig det jag gillar. Hade på mig lila läppstift igår, man fick en del blickar men jag kände för det så bryr mig inte längre. 😃

//Flöffo

hannalh
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en ful bild på mig just nu

hannalh
0

#1 hahah, elr hur får man det!

Stallmima
1

Gosh läckert hår  👍  Se till att vara dig själv och inte bli instoppad i ett "fack"  du är som du är och ingen annan 🌺

hannalh
0

#4 Tack!❤️

Flöffo
1

Fin du är. Förstår inte varför folk ska hålla på och trycka ner andra som ser annorlunda ut. Att man ens orkar bry sig om sånt. Sköt dig själv liksom. :)))

//Flöffo

mejamylove
0

Ditt hår var så perfekt att jag trodde det var en peruk! verkligen snyggt när man inte bara gör den "vanliga" dipdye-en :)

hannalh
1

#6 Dem tycker väll att dem är bättre för att dem ser '' bättre '' ut än andra. Men man ser ut som man ser ut, man borde inte vara sig själv för att andra tycker det

01jmjm4
0

Var som du är! Det är alltid det bästa! Jag har oxå gjort som du och nu mot sjuan tänker jag sluta bete mig som alla andra. Det finns ju ingen perfekt. Jag har blivit mobbad tidigare. Men nu börjar jag i ny skola och allt så jag hoppas att det blir bättre. Även om jag är sjukt nervös ifall folk kommer mobba mig där oxå. Men denna gång tänker jag va mig själv och inte följa strömmen och hålla på bara för att passa in. Och inte heller göra mig så osynlig jag bara kan eller vara superblyg fast jag egentligen är glad och öppen.

jossan...
1

om du blir mobbad för att ha snyggaste frisyren så tycker jag att mobbarna borde komma ut från sitt pararella universum…

Gud vad bra jag stavar…

Stortroll
0

Vill du ha tips på japansk affär så finns kawaii shop (vet ej hur det stavas men typ så?) I göteborg kanske på andra ställen med.

Titta gärna in här ---> Min blogg

hannalh
0

#11 jag vet redan det cx, det är min favvo affär. Jag bor i göteborg och går dit efter skolan ibland. Ska dit på tisdag faktist! Men tack ändå😊

hannalh
0

#10 Tack så mycket❤️

Stortroll
0

#12 min med fast bor tyvärr inte i göteborg

Titta gärna in här ---> Min blogg