Ha med dig till skolan?
Vad brukar ni ha med er till skolan? T.ex pennor, tuggummi, har ni med nån dator, böcker, sånna saker?
Datorväska med min macbook, brukar finnas en penna & suddgummi i den ifall jag behöver skriva ett skrivet test den dagen, det är allt jag har behövt. Har ett pappersblock i mitt fack i skolan för nödfall 🙂
EDIT* Skolans böcker finns också i facket förstås, har inte behövt använda dem en enda gång dock 😇
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Skriver nog vad jag har också. Har med mig ganska mycket grejer. Jag har iallafall med mig, tuggummi, en bok, skrivblock, en pärm, plånbok, hörlurar, en mapp, och ett nagelkit då mina naglar brukar gå sönder hela tiden :P
Glömde att jag tar med min ipad också
Pennskrin ( massa pennor, sudd, sax, lim, miniräknare ), bok, mobil, iPad, plånbok ( pengar, busskort ) en scarf, hårborste. Typ det brukar jag ha =)
Pengar/kort, dator (kanske men tror jag inte kommer ha det nu) böcker, pennor, sudd, tuggummi kanske. Ritblock, mobil, miniräknare, vatten. Hm, kommer inte på mer. (;
Alltiiidddd tuggummin, datorn, om jag har haft böckerna hemma så tar jag med det, plånboken, mobilen.. typ det vanliga dagar!
we're always chasing that paradise
Hunden, datorn, cigg & gärna en läsk.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Kort, pengar, dator, tuggummi, läppbalsam, ett block, penna, sudd, mobil, hårsnoddar, en mini kam med spegel, hörlurar och nycklar. Och så skolböcker och papper.
//Flöffo
Det är ganska mycket saker jag brukar släpa med mig, haha!
Har alltid plånbok, busskort, tuggummi, hörlurar och ett litet paraply i väskan. Sedan har jag med mig dator, kalender, pennor och sudd (+ markeringspennor, kan omöjligt leva utan dem) och så de läroböcker och anteckningsblock som jag behövt ta med hem. Vattenflaska har jag också alltid med!
Tränar efter skolan ungefär varje dag, så träningskläder har jag också med mig. Plus en frukt, så jag får lite mellanmål mellan skollunch och middagen hemma.
Jag brukar alltid ha med en massa skräp som jag egentligen inte behöver… xD Men plånboken, ev skolböcker, nyckel, hörlurar & tuggummi typ. Det blir säkert något mer haha. Sen får vi en dator när jag börjar gymnasiet, så den hänger väl med då. :p
Edit: Har alltid med mig ett paraply också.
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Vattanflaska, trikå, dansbälte, balettskor, jazzskor, steppskor, karaktärsskor, extra kläder, skolböcker, väska ofc. Typ så 🙂
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Åh herregud.. har SÅ mycket grejer i min handväska (som jag bär med mig överallt och då även skolan när jag gick i en) att jag inte orkar skriva allt. Men det viktigaste jag alltid hade med mig till lektionerna var; Dator/iPad, pennor, sudd, böcker & block, nycklar, plånbok, läppbalsam och vattenflaska.
Andra viktiga saker som oftast följde med i fickor/väskan; tofsar & spännen, tuggummi, läppbalsam, handsprit, deodorant & body splash.
busskort, nycklar, uppgifter, pengar, tuggummi typ (:
Min väska, iPad (vi fick av skolan) hörlurar, ne coca cola (är beroende :/ ) och min viktigaste bok i hela vida världen o.o Edit: pennor och sånt också
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Typ ingenting. Lånar alltid pennor och gummi av andra.
Brukar ha lite allt möjligt (börjar sjuan). Jag har min surfplatta, telefon, anteckningsblock, penna, sudd, pengar, sax, lim, tejp, gummisnoddar och lite mer. Jag är en sån person som brukar använda sånt ofta… :p
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
En nyckel och ett lås 😃
- Nederlandse Kooikerhondje -
Nycklar, plånboken, mensskydd, mobilladdare, headset, blyertspennor, bläckpennor, sudd, mascara, skrivböcker, gympakläder när vi ska ha idrott, ev, skolböcker och ev. läxor.
Börjar ettan i Gymnasiet, ska egentligen börja tvåan, men jag hoppade av min förra linje och ska nu börja på en annan.
Hälsningar Amanda och kaninerna
oj jag har alltid massa saker!
-Pennfodral med både bläck/bly/färg och överstrykningspennor -Nya block -Linjal -Sudd -Kladd/häftmassa -Stickynotes(stora/små) -Almanackan!!! -Datan -Nycklar -Snackbars -En termos med te eller flaska med citronvatten -Tuggummi -Tandtråd -Tamponger och trosskydd (om inte jag behöver så behöver kanske någon annan) -Läppbalsam minst 3st på olika ställen -Handsprit -MOBILEN! -Plånbok med busskort/pengar -Mitt personliga kort till vårat egna rum i skolan -En liten necessär med smink -En hårborste -Hörlurar -Hårsnoddar/hårspännen -Litet paraply -Kortlek -Mobilladdare -Har haft funderingar på att ta med Ipaden med
Måste nog ha den mest överfulla väskan ever!
Penfodral, block, tuggummi (även fast man inte får det :P), hårsnoddar, en bok jag kan läsa, paraply är också bra och ha, mini-hårborste, roll-on, en scarf, och en necessär med lite medicin osv :P Orkar inte komma på vad mer jag brukar ha i väskan, men något som jag borde ha är en kalender, bara för att det kan vara bra :P Ska också köpa handsprit för jag Hatar magsjuka, äckliga händer osv :P
Jag har med nyckel, hårsnodd att sätta upp håret när jag äter, läppbalsam som alltid finns i mitt skåp, (+massa andra random saker i mitt skåp) usb minne, deo, mobil, hörlurar, PINGIS RACKET såklart! :D så jag kan spöa killarna i pingis. ;) en extra pingisboll om den gårsönder, mina glasögon som jag bara använder på lektionen ibland, kaaaaanske hårborste. Pennor och böcker får jag på skolan. När jag åt en snackbar på skolan engång så satt det en lärare långt bort som bara "inget godis" va så pinsamt. Det var väl inte godis. Hur kunde hon se på så långt håll. Hon hörde bara prasslet ifrån pappret. ;(
⠀
⠀instagram @drawing_ella
Dator (vid förläsningar och arbeten inte seminarium)
Block
Pennor
Böcker
Mat
Främst då 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Penfodral, miniräknare, kollegieblock, arbetsboken/böckerna som behövs under dagen, ipaden eller datorn, nycklar, plånbok, busskort,mobil, hörlurar, paraply samt lunch och mellanmål ( studerarpå högskola)
Hälsningar Emma! :)
Jag brukar ta med, penfodral,pennor,sudd, linjal, penvässare, hårborste, mobil och min väska såklart.
Massor!
Dator, pennfodral med linjal, sudd, pennor (stift och bläckpennor), överstrykningspennor, extra stift, head-set, frukt, blodsockermätare, pengar, nycklar, druvsocker och eventuellt block och böcker om jag tagit hem något (vilket jag oftast gjort). Brukar även ha med mig datorladdaren ifall att.
Jamie Dator Pennor och sudd Ritblock Böcker Hundgodis Träningsväska Tror det va allt :p
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Hem nyckel
Skåp nyckel
Pennfack ( vässare, pennor, suddgummi, tuggummi och bläckpenna)
block
ritblock
Hörlurar
Mobilen
Pengar
Busskort
Smink
You can not judge me unless you know me.