Kärlek vid första ögonkastet?
Vad tycker/tror ni:
Kan man bli kär i någon utan att man känner personen?
Nej, det tror jag inte. Man kan bli intresserad eller kanske lätt förälskad, men jag tror inte man kan bli kär i en person utan att ens ha pratat med honom/henne.
//Jessie
Tror inte man kan bli kär i första ögonkastet.
Nej, inte på riktigt iaf.
Rätt enkelt att bli "kär" som mindre vid första ögonkastet.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Vad skulle ni kalla de pirrande känslorna man kan få för någon då?
Attraktion?
Svar: Nej.
Jag tror inte man kan bli det, krävs mer än det tror/tycker jag innan man kan säga att man är just kär
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag blev det och min man blev det. Min syster blev det och hennes man blev det. Klart det går!
Absolut. Det klickade direkt när såg min pojkvän för första gången ❤️
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Svar: Nej
Inte "kär" på riktigt. Man kan bli attraherad och sådan och känna sig kär. Men om du ska blir kär måste man snackat med människan enligt mig.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Nej. Däremot åtrå/attraktion/intresse.
Nix, tror jag inte eftersom iaf jag blir kär i personligheten och personen i sig och inte dess utsida. Däremot starkt positiv personkemi kan man nog känna, eller som andra säger åtrå/intresse osv. Men kärlek vid första ögonkastet, nja. Tror jag inte på.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Nej. Däremot blev jag helt förälskad i min nuvarande kille vid ETT ögonblick efter att vi hade dejtat några veckor och jag var lite tveksam men sen vid ett ögonblick så bara kom alla känslorna på en och samma gång.❤️
jaa eller typ småkär/ en crush lixom man behöver ju inte älska någon för att vara lite kär…
Gud vad bra jag stavar…
Man kan blir intresserad och gilla vad man ser och vilja veta mer men inte kär nej det tror inte jag i alla fall 🙂
kom på att det beror ju också på vad man klassar som kär
Gud vad bra jag stavar…