Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: länkar
Läst 1210 ggr
Mysan_
2

Zoonen söker medlemmar!

Hej!
Jag har fått lov av Tilde (sajtvärd på TIF) att tipsa om en djursajt som heter Zoonen här! Vi är bara några aktiva medlemmar, och vi som är aktiva där vill jättegärna att fler ska bli medlem så Zoonen bli populär igen! 

Zoonen är en sajt för personer i alla åldrar som älskar djur. Det finns forum man kan skriva i. Man kan fråga frågor om djur och dela med sig om sina kunskaper. Man kan också skriva faktaartiklar om djur, eller skriva artiklar om sitt eget djur. Du behöver inte ha ett djur för att vara medlem. Det är gratis att gå med. Man kan ladda upp bilder på sina djur också. Lär mer om Zoonen.com HÄR.

Klicka HÄR för att bli medlem.

Hoppas att vi blir fler som är aktiva! 🙂
Tipsa jättegärna era syskon och kompisar med!

Hildgrim
0

Tyvärr är zoonen mer eller mindre dött sedan flera år tillbaka. :/

Mysan_
2

#1 Ja, jag vet, men vi försöker återuppliva den. :)

Fridaaaa
6

Zoonen tycker jag sällan är så bra, sett en hel del felaktig fakta, mm där också.  Tycker iFokus är betydligt bättre (ja även här uppkommer felaktig fakta mm helt klart).
 Varit medlem för flera år sedan

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

lollynonna
2

håller med Frida,har läst lite på zoonen och det var mycket fel. och jag tycker att det är ganska tjorvig sida. och att dom inte behöver få veta telefonnummer…

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Mysan_
4

#4 Telefonnummer har dom för att undvika spamkonton, då man bara kan använda en registrering per nummer och då mobilverifiering krävs.

lollynonna
1

#5 det är ju samma på iFokus,men då har de mailadress istället,det tycker jag är bättre:)

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Mysan_
4

#6 Men mailadresser kan man ju skapa flera stycken utav gratis vilket blir lättare att troll osv. förekommer, men jag tror sällan folk går och köper sig ett till SIM-kort bara för att göra ett troll-konto. 😉

lollynonna
0

#7 ja det är ju sant:0 men ja iaf så tycker jag mer om ifokus:) och det stod ju att dom hade 46 tusen nånting medlemmar🤔

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Mysan_
2

#8 Ja, fast just nu är bara 9 inloggade, vi är många medlemmar, men vi är så få som är aktiva :/

lollynonna
0

#9 oj vad lite!:O

// Linah 

SolGerbilsidanSol

[Tuulikki]
3

Tycker layouten och hela alltet är fult, opraktiskt och omodernt🤐 Hade nog lockat folk med en lite fräschade design.. eller en uppfräschning av hela hemsidan😐

Fridaaaa
0

Ja ändrad design och utresning av gamla inlägg, och annat hade inte skadat, mycket ny uppdatering hade behövts ;)

Wellcraft
1

Går med, verkar sköj :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Mysan_
1

#13 Kul att någon äntligen går med! 😃

[Lilyz]
0

Oj, jag var medlem där för över 10 år sedan! Visste inte ens att det fanns kvar. 😃Men ja, ser typ likadant ut nu som då så lite uppfräschning hade varit på sin plats.

Flöffo
0

#11 #15 Dom skulle fixa en ny design 2012 som dom påbörjade på. Jag vet inte om dom fortfarande håller på med den och om den någonsin kommer komma ut dock. 

Zoonen har inte alltid varit dött utan det var rätt många som var aktiva ett tag, tror det var 2012 eller 2013. Men nu har väldigt många slutat vara inne och det är dött igen.

//Flöffo

jossan...
0

vrf kommer inte dom få från zoonen till iFokus djursighter istället… det finns ju en del bra folk som kan svara på frågor och sånt här… elr?

Gud vad bra jag stavar…

Flöffo
2

#17 Finns redan några som är medlemmar här. Folk har redan rekommenderat iFokus på den sajten (jag rekommenderar ofta hamster iFokus på hamster forumet bland annat). Sen är det deras val om dom vill komma hit eller inte.

Det som inte finns på iFokus som finns där är väl t.ex att man kan chatta i chatten och lägga upp bilder i sitt galleri och sånt. Lättare att skaffa vänner där också.

//Flöffo

Mysan_
2

#17 Men vi vill ju ha lite medlemmar på Zoonen också.. :P

Nelly12
0

Ja! Håller med. :) spelar väl Ingen roll om den är grön?? Att allt ska vara vitt, nytt och modernt hela tiden. :P det är så jobbigt. Man lär känna varandra mycket bättre på zoonen enligt mig så det är väl bra. Ge det en chans. :) det blir mycket roligare när det är fler där.

⠀
⠀instagram @drawing_ella

Mysan_
0

Tror till och med Admin håller på fixar designen :P

Och som #20 säger, designen spelar väl ändå ingen roll? ^^

jossan...
0

#18 såklart det är deras val och jag menade inte att man ska dissa zoonen bara för det…

Gud vad bra jag stavar…

Flöffo
1

#22 Det sa jag inte heller. Sa bara att många medlemmar redan har rekommenderat iFokus till andra så finns redan en del zoonen medlemmar här.

//Flöffo

jossan...
0

Ok jag menade inte att det inte fanns och det var inget negativt ment…

Gud vad bra jag stavar…

CupcakeGod
1

Oh, lukten av 2008…

Mysan_
0

#25 ?

Fridaaaa
2

#20 Ser inte någon som skrivit att den inte ska vara grön? xD Utan själva designen det är inte samma sak 😛 Vem ahr sagt att det ska/bör vara svartvitt?

CupcakeGod
1

#26 Året då zoonens medlemmar flyttade till iFokus.

lollynonna
2

ja,för mig spelar designen roll. som det är nu förstår jag inte riktigt sidan:(

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Kadoor
2

Jag blev precis medlem, kände för att testa. Kommer ihåg att jag kollade in där när jag var yngre, men blev aldrig medlem dock..
Ska jag vara ärlig så känns det rätt rörigt faktiskt. Jag tror att fler skulle vilja bli medlem där om man fixade sidan så att man hittade till forumen lättare och gjorde saker liite större. Men det är vad jag tycker, annars är sidan okej. Synd bara att det är så få inaktiva medlemmar. :/

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Nelly12
2

#20 det var någon som sa att hele alltet var fult, och då tolkar jag det som att "allt är fult" och då är också färgen grön ful. ;) design är färg också, inte bara forum, fakta och inlägg. och om det ska vara modernt, är vitt en färg som ligger väldigt nära till hands. Och en fräsch färg är nog också vit.

⠀
⠀instagram @drawing_ella

Mysan_
2

Hur som helst gillar jag inte heller Zoonens design så värst mycket, men designen spelar ingen roll för mig, det är faktist det man kan göra osv. som jag syftar på.

Fridaaaa
0

#31 Ja jag sa inte att färg inte ingick i design 😉
(nu skrev du till dig själv förresten).

Ja jag tycker själva designen inte är bra, själva upplägget och det,

Nelly12
2

#32 håller med :) #33 du sa ju att design var en helt annan sak än färgen. Skrev med mig själv..? Men jaja, men håller iallafall med dig. det är inte så snygg design tycker jag faktiskt. Om det kommer fler medlemmar och blir aktiva där så kanske blir förnyar designen?

⠀
⠀instagram @drawing_ella

jossan...
0

#34 hon menade att du råkad länka till ditt eget inlägg…

Gud vad bra jag stavar…

Fridaaaa
2

#34 Ja du skrev till ditt egna inlägg 😉 
Ja jag syftade att det inte enbart är färgen utan så himla mycket mer 🙂
Ja alla tycker vi olika ;)
Kan vara så faktiskt, samt att de rensar ut en massa skit som ligger där (massa felaktig fakta bland annat som ligger där) och ja uppdaterar osv så tror jag att de hade kunnat få fler medlemmar.

Nelly12
1

#36 oj det blev visst fel. :) Säg nästa gång att du syftar på så mycket mer så behöver du inte skriva till det sen då. :) Om allt var fult så räknas väl färgen också? men jag tycker att den ska fortsätta att vara grön, då är den lite unik iallafall. Bara att rensa ut såna saker du sa skulle vara bra.

⠀
⠀instagram @drawing_ella

Fridaaaa
0

#37 Jag skrev vad jag syftade på också 😛 Men man kan tolka en text olika, väldigt vanligt när man skriver på nätet 😉
Ja grönt är snyggt men designen överlag behöver ses över 🙂
Jag har inte sagt att allting är fult? Eller du syftar att någon annan har sagt det? (framgår inte)-
Men aja, sak samma, skrivit vad jag tycker & menar i alla fall, kommer ändå inte bli medlem där om inte en hel del ändras så 😛

Nelly12
0

#38 Ja, okej! :) jag skrev innan att det var någon som tyckte allt var fult. :) men ska tänka på det nästa gång.

⠀
⠀instagram @drawing_ella