Så nöjd!
Åh vad jag känner mig löjlig som hade panik och ångest igår kväll inför första skoldagen. Gick bättre än vad det någonsin gjort på mina andra skolor!
Tog modet till mig och var den första som hälsade på en av tjejerna i klassen och hon var verkligen jättetrevlig. Slutade med att vi umgicks hela dagen och vi har redan bestämt oss för att träffas vid bussarna imorgon.
Känner mig så glad att det faktiskt gick bra! 😃
Hälsningar Amanda och kaninerna
Vad roligt! Modigt av dig. :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
1# Haha, det var så pinsamt att vara den första som bröt isen. För nästan alla tjejerna verkade känna varandra, men så var det den här tjejen som inte heller verkade känna någon. Så tog modet till mig och gick fram till henne och sa bara "Okej, nu tänker jag inte stå och va tyst. Hej! Jag heter Amanda". Men är nöjd med mig själv att jag vågade, ett steg i rätt riktning i alla fall! 😃
Hälsningar Amanda och kaninerna
Vad kul hörru! Grattis!! :D
Idag var min första skoldag med, men det gick inte lika bra för mig. Det var ingen i klassen (okej, jag har väl inte pratat med alla) av 32st elever, som jag klickade med såsom du gjorde! Så, det är lite tråkigt, ifall jag inte hittar nån finns risken att resten av gymnasietiden blir otroligt tråkig. 😛
Tass Josephine
Skönt att höra! Tyvärr gick det mindre bra för mig… Lyckades aldrig få kontakt med någon speciell för vågade inte ta första steget, som alltid med andra ord… Men det var ju första dagen, så det är väl inte helt kört. Men jag är så himla blyg och vågar inte riktigt prata med personer jag inte känner…. ;/
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Det låter jätteroligt! Vad bra att du vågade. Kul att läsa lite positiva saker också. :)
⠀
⠀instagram @drawing_ella
Å vad härligt! Man blir så glad av att läsa det!😄