Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 8240 ggr
linn8
18

Låtsas tandställning?

Hej, finns det något man kan köpa som ser ut som tandställning? Inte riktig som är för att dra in tänderna utan typ som smycke? Och i så fall vart kan man köpa de? Tacksam för svar!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[Nelley]
4

Varför vill du ha det? :)

[rumelle]
0

Du kan ju skaffa en grill som ser ut som en tandställning. Dock vet jag inte om det finns någon guldsmed i Sverige som sysslar med sånt. Och det är nog hyfsat dyrt.

jossan...
0

grill?

Gud vad bra jag stavar…

linn8
5

#1 tycker att det är så himla snyggt med tandställning!:^D

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

thea_thea
0

wikihow.com/Make-Fake-Braces

[rumelle]
0

#3 Googla "grill teeth"

panini
2

#4 Du ska vara glad att du slipper det :/

RobinEH
2

Jag hade tandställning för några år sedan. Fasen vad jag tyckte om dem. Nog för att de skavde och gjorde ont efter justering men det ser grymt ut i mina ögon. Tyvärr är det få i min ålder som har det. 

Det lär dock bli svårt att få tag på något som liknar räls såvida du inte gör ett hemmagjort som tipsats om. Misterbling.se har dock lite tandsmycken som du kan ta en titt på.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

jenmjao
0

Jag tyckte tandställning var sött men fick aldrig det, jag har piercat smiley, är inte samma sak men tycker om den som f*siken :D (googla smiley piercing :)