Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 633 ggr
[Nelley]
1

En youtuber

Såå, min bror har gjort ett youtube account… men han vägrar berätta vad han heter. ;) Han ska vara ganska lyckad (om han inte ljuger haha) men han har iaf några tusen prenumemranter och på en video var det över 750 000 visningar, (men nu är det säkert fler) han heter Jack, är 17 år, bor i Örebro (jag vet inte om han tagit med något av det här men kanske beskrivningen). Ljusbrunt hår… och jag vet att namnet består utav fyra ord det första är "the" det andra är ett adjektiv och det sista slutar med E. Den är på engelska. Ja, mer vet jag inte. Han är en broni om det skulle stå med i beskrivningen, hehe. ;) *på engelska *fyra ord, "the*adjektiv*xxxxxe" (fast vet inte hur många tecken det är) *han är blek, grönbruna ögon brunt hår. *väldigt smal Nå? Haha(; Bara om ni vet nån youtuber som namnet passar in på beskrivningen kan ni länka, uppskattar all hjälp! :D

[MikeW]
0

Kolla hans historik så hittar du den säkert annars.

[Nelley]
0

#1 Han har två egna datorer med lösenord.

[MikeW]
0

Gå in på dom när han typ går på toa i så fall eller något.. Det är nog mycket lättare än att försöka hitta någons youtube där det finns miljontals användare.

00eme05
3

#2 Om du har dator (funkar även om du inte har) säg att den inte funkar och be att få låna hans, mär han loggat in säger du att det är privat, (om han måtsätter typ säg att det är tjejgrejer eller nåt sånt) sedan kollar du på youtube på hans profil sedan raderar du historiken ^^

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Calcifer
5

Och varför ska du bestämt ha reda på det så pass att du funderar på att kränka hans privatliv genom att gå igenom hans dator?

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Kebab-Eme
5

#5 Ts säger inte någonstans (vad jag kan se) att hon funderar på att gå igenom hans dator? 😃

KöttbulleKorv

Kadoor
0

Jag tycker att det känns rätt dumt att försöka komma in på hans dator för det… Om han inte vill säga så är det väl hans ensak? :) Kontot verkar inte direkt privat men vill han inte så vill han inte.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

wingren
1

Jag tycker du ska prata med honom. Enkelt och ärligt. Inte "men snälla dåå". Utan mer "jag vill veta det för att.. och det skulle vara..". Som det nämnts ovan vill man ibland vara privat på nätet, och speciellt för sin familj. Min familj har min facebook men vet inte vilka mer sidor jag är inne på eller vad jag heter där (exempelvis här). Om du såå gärna vill veta att du skapat denna tråden så kan han nog dela med sig till slut :) Det handlar antagligen bara om tillit, att han inte vill bli retad eller känna sig "övervakad".

[Nelley]
0

#5 Det tänker jag absolut inte göra, och det kan jag inte heller. Därför svarade jag som jag gjorde, haha. ;) Förresten så loggar han alltid ut från den och han är jättestor i broni "samhället" på youtube så han inne på så många kanaler hela tiden att det ändå skulle vara halvt omöjligt att hitta den. #8 Jag har tjatat jättemycket och det är nog därför han inte vill berätta… han tycker om att se mej lida. :0 haha