Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1907 ggr
hannalh
1

Dagen innan skolan

Hej, jag undrar vad alla ska göra dagen innan skolan? Själv ska jag träffa min kompis jag träffa på ett spel ( vi har träffats 2 gnr tidigare. Och ska bjuda på fin lunch!

Vovisch nr2
0

Jag ska troligtvis shoppa med min kompis, kanske ha spa-dag. ^^

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Malinolsn
1

Dagen före så åker jag ner till orten som skolan ligger på :) Tar typ 9 timmar, haha :( Sen åker jag hem igen samma dag :) Så det blir mycket åkande 🥵

Mysan_
1

Gömma mig..

Haha nä men önskar att jag kunde göra det x)

Vet inte riktigt, ska säkert ha en sån här vanlig tråk-dag ^^

Olivia_I
0

Jag ska förmodligen (hoppas jag) vara med någon kompis och slappa och njuuuuta av den sista sommarlovsdagen 😉

~Joja my rabbit~ ❤️
~Kaniner~ ❤️

Wenniz
0

Dagen innan skolstart går jag ned till stan och kikar på kläder och andra saker för att trösta mig att skolan börjar. x) Sedan så ska jag bara chilla hemma och skämma bort mig själv 😃

• Nederlandse Kooikerhondje -
00eme05
0

Dagen innan skolan… Hmmm…. Jag ska förmodligen kolla allting :/ sen ska jag sova ^^^

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

NordicSunset
0

Jag ska sova.

Be the best version of you.

• Zoella
Mannez
0

Va med kaninerna, dö av ett nervöst sammabrott (😉) och sova, men lär vara så nervös att det kommer vara stört omöjligt. Samt slita ur alla kläderna ur garderoben för att se vad man kan ha och inte kan ha.

Hälsningar Amanda och kaninerna

Afturelding
5

Plugga 😃Har runt 800 sidor att läsa de första tre veckorna så jag tänker vara lite före.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

nadilda
4

Träffa en kompis på brukhundsklubben, vi ska träna våra vovvar tillsammans där. Sedan så ska jag nog fixa i mitt rum, fixa med hamstrarna, raka benen och lite sådant. Sedan så brukar min familj alltid laga trerättersmiddag, så kommer hjälpa till med det.

Jossangizmo
1

Jag ska jobba :(

[EmmiieErixon]
1

Tänkte plugga! Vill vara extra förberedd och nocka alla med 100% rätt på första testet! Muhahaha 😃 Och plocka fram kläder och njuta av sista dagen med sommarlov! 😛

Alexxiis
4

Jag ska sörja att skolan börjar 😢

dermot
0

Packa.. xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[EllenAlicia]
1

Gråta ;-;

Fizzy
0

Kanske köpa saker till lägenhet eller äta sushi vem vet.

May the Gerbils be with you :3

Ljusa
1

Fortsätta läsa som jag har gjort typ hela sommarlovet Har precis börjat på Deptford trilogin som är rätt så briljant :D (Kan passa på att tipsa alla om att läsa den) :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Kadoor
0

Inte en aning xD

Ska väl läsa ut de två första böckerna i Game of thrones serien i helgen iaf, sen ska jag försöka sova tidigt så att jag inte är som en zombie första skoldagen lol. :P

Ska försöka få håret klippt dessutom. ^-^

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

LuLeLo
1

Jag ska träna hundmöte med en ny hundmänniska :) och kanske lägga ett spår, i övrigt ta det lugnt :)

Tass Josephine

linn8
0

Jag kommer antagligen ha super mycket ångest och gömma mig på rummet med chockladglass och musik:X

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

lollynonna
0

ska försöka klippa håret och pierca örat:3

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Kadoor
1

Jag tror inte jag kommer hinna läsa klart böckerna haha.. Är alldeles för seg för att läsa just nu plus att jag precis började på den andra boken. Känner mest.. Nope. :|

Istället blir det en latag med musik i öronen och datorn i knät. Kanske blir att läsa eller att vara lite social med familjen. Plus duscha! Om jag nu orkar resa mig upp från sängen.. ;-;

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Stortroll
0

Ska va hemma med hunden (mamma och pappa jobbar). Idag ska jag färga håret.

Titta gärna in här ---> Min blogg

[Lollo 97]
1

Va med kaninerna, kolla vad jag ska på mig. Fixa lite med naglarna xD Sen ska jag se på TV och sova.

panini
0

Idag var min sista dag i friheten.. :'( Jag hat städat mitt rum, gjort rent en av burarna, packat ryggsäcken, druckit massa te, varit och handlat, kollat massa "back to School" videos på Youtube och ätit kokt kål, kollat tv och bara varit i sängen med mobilen..

Frosstis
0

Raka benen, måla naglarna, platta håret, lägga fram kläder, vara med vänner, gråta….

Pétit
0

Jag har ju min sista dag nu , gick upp tidigt så jag kan somna relativt tidigt ikväll , vart ett par timmar hos min medryttarhäst , gått på promenad och kelat med hunden , hållit på med mobben och datorn och ska snart gå och leka lite med mina råttor.

Njuter av att bara lata sig.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

[Mathildaqdt]
0

Är med min kompis

Inaarah
0

Har min sista lovdag idag. Sov ut ordentligt i natt (första gången på flera veckor, haha) och har sedan städat av här hemma och pluggat massor med körkortsteori. How fun. ;) Tog en lång promenad med mamma också. Ska strax sticka iväg till gymmet tillsammans med en kompis och ikväll ska jag väl bara förbereda mig inför morgondagen.

fridanordqvist
0

har sista lovdagen imorgon, lär väl inte göra så mycket, plugga körkortsteori och se på serier kanske! ^^

Michaela-N
0

Tvätta mina skor, måla naglarna, vara med min hund, bada hunden, gå ut och jogga, packa min väska, platta håret…