Killar blir kära i mina kompisar
Jag var idag med mina 2 kompisar och de är de enda som jag kan kalla vänner. Men båda har ca 5-7 killar som gillar dem. Den ena vet jag varför, det är för hon ger massa vinkar och signaler. Den andra fattar jag inte varför. Men det är sällan att någon blir kär i mig. Killar brukar säga att de vill ha en tjej med humor och som är smart samt har en snygg kropp. Jag har en rätt så bra humor enligt mina vänner och smartast i min klass. Jag är även rätt smal och har kurvor. Jag har ett bra självförtroende och mitt utseende är inte värre än någon annans. Så jag förstår inte varför. Särskilt när mina kompisar får killar efter sig. Jag är rätt uttåtriktad och spontan. Och har hört att det gör en attraktivare oh sådant.
Men hur kan de bli kära i min kompisar och ingen i mig? Mina vänner får i alla fall reda på de som är kära. Och om det är någon där te som är kär i mig. Hur kan jag inte veta det, de vet ju om sina?
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
De som är kära i dig kanske inte vågar visa/berätta det ? Sedan så kan det helt enkelt vara så att ingen är tillräckligt intresserad av dig för stunden, även om du är en snygg, snäll och kul tjej så spelar personkemin in. Du kan vara perfekt på alla sätt och vis och passa in i killarnas preferenser, men det betyder inte att de blir kära i dig. Läste att du var 13 år på din sida, när man är tretton år är det sällan någon som är seriöst kär i en eller intresserad. Häng inte upp dig och tänk inte på sådana dumheter :)
Det är väldigt lätt att se när andra är "kära" i andra, men inte när någon är kär i dig. Finns säkert någon som är det, du ser det bara inte. Fast vad spelar det för roll? du är bara 13, tänk på skolan istället för killar.
Vi kan räkna mig som 14 då jag snart är det. Egentligen bryr jag mig inte. Men tycker det verkar så konstigt.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
samma för mig. Alla crushar sönder min bästis.. ( haha den meningen)
Tvivlar på att dom är "kära". När jag var 13-14 så var alla killar "kära" i ena tjejen i klassen men ifall någon av dom blev tsm med henne så gjorde dom slut efter någon vecka. Dom tyckte bara om hennes kropp.
Oroa dig inte, det kommer killar i framtiden som verkligen är kär i dig, fokusera på annat just nu ^^