sjuckdommar
Jag äger en blogg där jag skriver om min add (adhd ) och min dysslexi och jag undrar om ni har några sjuckdommar . Om ni vill titta in på bloggen heter den www.nattstad.se/tottizz
Är inte diagnoserad (stavning) i nått, men tror jag kan ha dyskalkyli
Ocd
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Jag har kronisk daglig huvudvärk, vilket jag även har sjukintyg på.
Sen misstänker jag att jag har drag av autism, men det är inget jag kollat upp. Min kurator höll dock med om att det kan vara så när jag dock upp det med henne.
//Jessie
Diabetes typ 1
Dysselexi, samt allergier? Klassas det som sjukdom?
Jag är lat.
Jag har Dysmorfofobi (BDD) 😕
/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.
Jag har bihåleinflammation ungefär en gång i månaden.
fast add och adhd är inte alls samma sak…………………
aaaaaaaaaaaangelina
TS add är inte adhd det är en typ av adhd förutom H som står för Hyperactive vilket dem med Add inte är utåt. När någon med ADHD inte tagit tabletten (medicin) så blir dem väldigt hyper vilket folk med ADD inte blir utåt.
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Asperger & border line.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Inte blivit utredd men har ju mina misstankar över add och dyskalkyli är jag 100 på att jag har.
Dyselexi
Astma och Takekardi, även allergi :3
Nej.
Tass Josephine
Jag har många symtom av asperger och adhd men ingen diagnos.
Jag har också symptom av Aspbergers, men har inte heller gjort någon form av diagnos.
Inte diagnosired. Men drag av autism och adhd. Ligger på båda sidorna av släkten så. Jag hade ptsd och har för tillfället panikångestattacker
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Ryggmärgsbråck om det räknas.
PTSD, förmodligen ADHD. OCD, ångest osv, orkar inte räkna upp alla. Listan är lång.
Jag har ADD jag är inte ensam första gången jag vet någon som har det :D
Har problem med lungorna. Har haft lunginflammation så är antagligen inte helt frisk än.
//Flöffo
Diabetes typ 1
Är diagnoserad med Crohns sjukdom, som är en kronisk tarmsjukdom och har även blivit diagnoserad med köldallergi. Livet har sina motgångar men det är bara kämpa på :D
#24, jag är också diagnostiserad med Crohns sjukdom. :) Förra veckan tisdag så tog jag mitt tredje dropp Remicade, och jag har märkt en liten skillnad på det. (Detta hör kanske inte till ämnet, men men…) :D