Bild på dig som liten
Jag tycker det är så gulligt med gamla bilder (trots att jag hatar barn hahaah) och kul att jämföra med bild på dig tråden om man har ändrats väldigt mycket eller är sig lik! Så lägg upp en bild från när du var liten, exakt ålder spelar ingen roll, men i alla fall 9-10 år sedan.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 Omaygggaaaad så hemskt sööt
Be the best version of you.
- Zoella
Varför gillar du inte barn? Hata du barn när du var barn också? Dessutom är du ett barn om du inte är över 20 (:
#3 Har alltid ogillat barn ja, framför allt SMÅ barn. Det betyder dock inte att de inte är söta. Lol, ja men jag tror folk förstod vad jag menade när tråden handlar om SMÅ barn. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 aww! #5 Ohh the sass ;)
// Anka
Inte jag, men världens sötaste pojk. Lil Justin <3
Finns iaf sötare bilder på hnm :)
*BILD BORTTAGEN P.G.A. SAKNAD AV TILLSTÅND* /admin
Hallå! Varför fick hon inte visa lil Justin? :O
Jb bilder är tillåtna väl?
#11 Men bilder tagna från nätet utan tillstånd är inte tillåtet 😉
#13 Nej det får man inte. Du får ha dem till privat bruk, exempelvis spara på datorn och kolla på… men du har inte tillstånd att lägga upp bilderna hur som helst å andra hemsidor.
Men många lägger ut på fb, insta utan att bli anmälda, whatever idc :)
"Is that a dick"
Haha, nej men seriöst. Detta var lilla jag då.
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus

lyckats hitta två bilder på mig som liten, jag var både blond och pippi en gång i tiden!