Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 653 ggr
Pinglan00
0

Kille som leker runt?

Hej. När jag började 7:an så började denna killen skriva till mig på kik. Efter ett tag fick jag reda på att han hade en tjej och då slutade jag skriva med honom. Det var då jag började bli lite intresserad av honom. Helt plötsligt skriver han att han gjort slut med sin tjej för de aldrig sågs eller skypade. Efter ett tag så sa han att han var kär i mig och jag var helt stört förälskad i honom. Vi blev ändå inte ihop. För han vågade inte ens säga hej i skolan. Så tillslut berättade jag att det kändes fel att han ignorerade mig i skolan., Så han började säga hej. Och varje gång jag kom i närheten blev han illröd. Alla sa att vi skulle bli ihop i 8:an. Tillslut bad jag han att komma hem till mig. Men på den dagen skrev han att han inte var redo ännu för att det var inte så lång tid sedan han gjort slut med sin tjej och han inte var säker på om han var kär i mig (vilket var 5-6 månader sen) Han slutade prata med mig och till skolavslutningen hade han blivit ihop med en tjej från 9:an. Jag hade då också kommit över honom. Nu när vi började i Tisdags så varje gång jag gick förbi honom så kollade han på mig. Jag undrade först varför, för han hade ju fortfarande sin tjej. Sen så skulle han beskriva mig genom att jag skickade ett nummer på snapchat och då skrev han snäll, söt, snygg o lite blyg. Och då trodde jag att det var därför han kollat p mig och brydde mig inte mer för han hade ju en tjej. Onsdagen och torsdagen var lika dana. Sedan på fredagen när jag stod och pratade med andra killar innan spanskan så gick han och satte sig bredvid dem. Jag blev lite chockad över det för de pratar knappt någonsin. Sedan på fredag natten visade sig att han och hans tjej gjort slut och jag frågade min kompis om hon visste det och det gjorde hon. För han hade skickat en snap på det, men han la aldrig ut den på my story. Och samtidigt började han skriva med mig igen. Är han "kär" i mig igen? Ska jag tro på han? Varför gör han så? Och till sist jag är inte kär i han längre. Fast det är en rätt så stor risk att jag blir det…

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Tanjis
2

Äsch det där är helt klart ingen att bry sig om

00eme05
0

Är du inte kär i honom så strunta i det

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Llani
6

Ta chansen nu och strunta i honom innan du blir kär igen. Han låter lite som att han inte vet riktigt vad han vill :/

Kände en sådan kille när jag gick i 7-9an, han var dock ett par år äldre. Men han var rent ut sagt en player, han sa att han gillade i princip varenda tjej han snackade med osv, om du förstår, och samtidigt skaffade tjej hit och dit.

Så, jag råder att du struntar i honom för ditt eget bästa :)

Flöffo
0

Han verkar ju lite mysko. Tycker som alla andra att du ska strunta i honom, brukar oftast sluta med att man blir sårad av såna killar. 🙂

//Flöffo

[oroligkaninägare]
0

Jag råder dej som alla andra strunta i han har varit med om flera plyars innan :)

Pinglan00
2

Tack för alla svaren. Jag ska lyda er råda och strunta i honom helt och hållet.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[Twiggys]
0

Säger som de övriga, skit i honom. Han är oseriös och omogen, jag var själv lika dan i den åldern så jag vet. Olika. flickvänner hela tiden, sen om jag försökt komma till skott med en och någon bättre döck upp så dumpade jag den gamla tjejen.