Omg gillar han mig??
Idag hade jag bästa dagen i första dagen av skolan, fått lås av skolan, älskar klassen, bra mat och allt är perfekt. Jag o min vän vi fick uppdrag och alla fick det i min klass att forska och svara på frågor och gå runt skolan o hitta o skriva ner saker på ett papper. Hon gick i toan så satt jag själv i en soffa med min mobil och väntade. Sen kom en kille som går i min klass som pratade i mobilen. Så han satte sig och klappade mig på håret? Sedan la han på och klappade mitt hår igen. Så jag tog hans hand och sa varför klappar du mig? Är inte direkt en kanin. (Leende) så han sa du är en kanin. Han är snäll och gick till klassrummet. Tror ni att han gillar mig? Jag börjar gilla honom för han är den första som klappar mig. =3
You can not judge me unless you know me.
Att bli klappad av en kille brukar kunna vara ett gott tecken.
Ja, han verkar ju inte INTE gilla dig 😉 lycka till! 😃
Medarbetare på Skor iFokus
Tycker det låter mysko att gå fram och klappa på en annan människa, men det verkar ju i alla fall tyda på att han är intresserad. Sen är det ju bara han som vet exakt vad han känner för dig (om han ens vet själv).
Ni får väl se hur det utvecklas helt enkelt (;
//Jessie
Hmm ska kanske försöka bli vän med honom som start men det e ju konstigt och när han rörde mig fick jag en stark känsla och blev småkär.
Killar gillar att ta fysisk kontakt med personen han gillar väldigt mycket. Kommer han och klappar dig helt random så kanske det är ett bra tecken :P
Love is in the air ^^ Han verkar ju gilla dig eftersom han tog kontakt och svarade positivt på de med kaninen =3
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Nu kommer jag här lite halvt förstörande. Men jag känner till många som går runt och klappar på folk. Så om han klappar andra också är en utåtriktad eprson så kanske det inte var något speiellt men om han bara är så mot dig så är det nästan love is in the air
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Kan vara.
Har dock varit med om att både killar och tjejer kommit fram och klappat mitt hår, det är relativt långt (svanskotan) och tydligen väldigt mjukt ehm 😃 Finns lustigkurrar till allt så du får nog avvakta och se hur det utvecklar sig för att få svar på den frågan. 🙂
Alltid Oavsett
Idag så kom han på ett smeknamn till mig med och nu börjar alla kalla mig det. Huh :/ Så jag gav honom ett smeknamn.
#9 vadååå😇😊?
#10 Det lät så konstigt så jag inte ens kan bokstavlera det.
#11 haha okej ^^
Jag har också fått ett jätte mysko smeknamn av någon som klappar mitt hår ibland. Och alla kallar mig det. Det är inte ens revalant till mig.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Jag skulle inte tycka att det var oki att någon kom och klappa mig som en kanin :s
Hade någon kommit och klappat mig skulle jag antingen tagit pepparsprej eller nåt och sprutat i hans ögon haha, näh men han verkar vilja vara kompis med dig åtminstone, ge de en chans som vänner och låt tiden fixa resten ;)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Känns nervärderande att nån skulle klappa en som ett djur
Han kanske gillade dit hår 😉 men jag tror han gillar dig.
Själv hade jag tyckt det varit skumt om någon går fram o klappar en..
Det värsta är att jag o en vän såg han röka med en annan kille som vi hatar. Sen så sa vi till en annan tjej som vi " litar " på. Så hon sa till läraren o då har han inte kommit i lektioner. Han va nt med i hela spanskan, svenskan. Och då sa han några saker till andra vännen som jag såg han röka med o han är jätte snäll. Hon sa att han kanske slutar snart från skolan och börjar militär skola eller något sånt där.. Usch vi mådde så dåligt för vi berättade till vännen som vi "litade" på.
#18 du ska absolut inte må dåligt! Att röka så ungt är Inte okej! Hans lungor kan bli förstörda. Dem kanske är hur trevliga som helst, men inte ett riktigt "perfekt" sällskap. Jag skulle iallafall inte vara med nån som kom fram och behandla mig som ett djur, rökte, skolka… Du behöver inte må dåligt alls, er vän gjorde det enda rätta!