Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettlekar-och-skoj
Läst 2260 ggr
Pinglan00
1

Lek- Vem är du i gruppen?

Om du nu är med i en grupp eller så i skolan, eller om du skulle varit. Vilken roll tror ni att ni varit/är?

t.ex den som håller koll på alla, clownen, nörden, sportfånen m.m

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[Tilde]
1

Var alltid one of the cool kids, tills jag gick i åttan och "bröt" med mina kompisar. Blev då kompis med "nördarna/töntarna" i klassen och har sedan dess aldrig brytt mig om vilken grupp folk tillhör. Umgås helt enkelt med personer jag gillar 🙂

Mannez
1

Den flummiga som alltid klantar till allt och sen skrattar åt det själv 😂

Hälsningar Amanda och kaninerna

Flöffo
1

Är väl nörd/tönt/den tysta eller något. Har alltid varit.

//Flöffo

[Tuulikki]
1

Alltid varit en social kameleont och kunnat prata med vem som helst och umgås med vem som helst utan svårigheter. Snäll & lätt att umgås med helt enkelt. Har alltid hoppat mellan "grupperna" . :)

Sugar Mist
1

Ingen grupp alls för mig, blivit uttvingad på en egen kant typ.

-

[rumelle]
2

Jag var plugghästen, den tysta och smarta som mobbarna till och med var osäkra inför att ge sig på.

[oroligkaninägare]
0

Ja jag kan nog se mej som en mus :) Tillbaka dragen söker inte vänner och skapar inte lätt vänner. Är nyfiken men snäll Lever i min egna värld med dom jag älskar :) Två lärare i min klass står jag nära och litar på. Finns där i klassen skriker helst inte ut utan att försökt att lösa problemet tex i svenska :)

[MikeW]
9

Jag är i en grupp som kallas "elev".

[EllenAlicia]
0

typ inte populära men inte nördar haha, bara "normal" grupp elr nåt lol

01jmjm4
2

Jag var tidigare den tystlåtna, utfrysta och blyga tjejen som ingen brydde sig om. Men nu på nya skolan så har jag fått nya vänner och är därför inte lika blyg längre. Är i vanliga fall väldigt öppen. Men inte med sådana jag vet inte är snälla. Jag älskar att hjälpa till och stötta andra. Så jag hoppar mellan alla olika "grupper". Tycker inte det borde finnas "grupper" då alla är lika mycket värda och ingen borde bli mobbad eller utstött. jag tycker man ska få va precis som man är.

CupcakeGod
0

Plastic… well, not really. Jag är rolig, men plastisk och snäll.

LuLeLo
0

Pluggis jag med. Har alltid varit, och kommer kanske alltid att vara? Fast nu när jag har hamnat i en skola där alla är mer eller mindre pluggisar är det plötsligt inte lika klart… Nå, vi får väl se om jag återtar positionen eller inte :P.

Tass Josephine

Zamizen
0

jag är både clownen och den "populära" eftersom jag är vän med alla och pratar med alla 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

NordicSunset
0

Jag är nog någon av de oseriösaste och även gladaste. :) Haha!

Be the best version of you.

• Zoella
Kadoor
0

Tillsammans med de som jag inte känner är jag en väldigt blyg och tillbakadragen tjej, med en speciell stil typ(vilket jag har hela tiden, går gärna med "udda" kläder hihi). Men i grupper med folk jag känner lite bättre är jag en glad tjej som skrattar och är glad, har världens sämsta humor och skrattar åt massa saker haha.. Är jag för osäker så är jag väldigt tyst, även om jag känner personerna lite. Jag är väl lite av en pluggis jag med, tycker att skolan är viktig också!

Ställer även upp för mina vänner, även om jag har svårt för att förstå precis hur alla känner så försöker jag lyssna och stötta personen ifall den vill prata. Lite svårt att placera mig i en speciell grupp alltså, jag är ingen jättesocial tjej då jag lätt blir osäker. Men när man väl känner mig visar jag min "äkta" sida. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[MARWAKE]
0

Jag och min kompis blir kallade för skolnördar/plugghästar. Vi är de smarta :D

Pinglan00
0

Jag är den smarta i min grupp. Är även lite populär och uttåtriktad samt spontan. Men med sådana jag inte känner är jag tyst.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

tusstuss
0

Vi har en liten United grupp som se som räknas som "!Populära" hackar på.

Portal Is Love, Portal Is Life.

[sessie98]
0

#8 samma grupp här 👋

[Nelley]
0

Om jag är med folk jag trivs med så är jag… en väldigt sexuell person, extremt spontan, konstig, lite elak humor. Jag står ofta ut. ;)

Afturelding
0

På universitet umgås man ju med alla i princip, men jag är nörden som lever i fandoms och har svårt att uttrycka mig normalt utanför vald fandom 😉

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Wenniz
0

Beror på vilken grupp jag drar mig till, har både varit den tysta, tillbakadragna och den där roliga, pratglada tjejen som älskar att skämta :P Men jag är absolut inte poppis, är lite av en "nobody" 😉

• Nederlandse Kooikerhondje -
MINA_
0

Alla i min grupp är lite galna och högljudda med en annorlunda stil och de flesta andra tycker nog vi är ganska knäppa och jobbiga😝

Carrosh
0

Jag var en av de få hårdrockarna i skolan, men av någon anledning blandade folk ihop hårdrockare och punkare, så blev kallad punkarn under hela högstadiet.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Nelly12
0

Det skiftar mellan blyg och modig, men jag är alltid den smarta. Typ nörd. :P och lite tillbakadragen av mig. så blir det när man har en tvilling och bara går runt med denne hela tiden. jag tar inte,plats och skryter, vill säga, men jag hämnas såklart eller säger till om nån är taskig, det gör jag mer än gärna. jag tycker om att prata alla särskilt killarna, de är så knäppa och roliga att prata med. Och de brukar reta mig. ;D ;( Tjejerna går bara runt och ignorerar mig ibland.

⠀instagram @drawing_ella

Medaljjägaren
2

Skulle säga den blyga(jag vågar inte säga något rakt ut :-)) plugghästen som inte förstår sig på smink(jag träffar inte ens munnen om jag ska läppstifta mig) eller musik. Och självklart också den som inte är populärast.

YEY, INSIDER!

Whippetgerbilen
0

Jag är den blyga och tysta, är inte social av mig. Det är väl därför jag inte har så mycket kompisar, men jag försöker men det slutar bara med kaos😛

Dogs is my world ♥