distans förhålland
HAR du haft distansförhållande? o vad tycker du om det? om inte, skulle du kunna tänka dig det?
jag har ALLTID sagt ett stort NEJ till distans, men sen så träffade jag mattias,
jag nästan hatade mig själv för att jag började gilla han, för att han bor i skelelfteå , o jag i sundsvall dvs 37 mil ifrån varandra,
varför jag inte gillar distans är för att ja är så osäker på mig själv o tänker att de är lättare för han att hitta nån bättre om han inte är me mig lika ofta som han gjort om han bott nära, och att jag inte alls skulle få veta lika lätt om han var otrogen som ja skulle få om han bodde här, ( elr ah de ee vad jag tänkt)
men iaf.. jag träffade han.. började gilla han. o vi vart tsm,
har vare tsm lite över en månad ( 1 månad o 10 dagar)
o det är jobbigt, men jag älskar han o vill verkligen inte förlora han..
innan vi vart tsm så träffades vi undefär tre gånger ( ca en vecka varje gång)
men sen när vi vart tsm så åkte jag hem nån dag efter, o efter de har vi inte träffats , för att ingen ha haft råd o han ha jobbat, kostar iaf runt 500 kr att åka dit.
men vi har skrivit varje dag, nästan..
men jag ka inte sluta le när han skriver, och när han säger att han älskar mig,:)
det var meningen tt han skulle komme igår till mig egentligen men så vart det ej för han mådde så kasst för värmen,
o idag kom han på att han kan inte åka förens efter måndag(imorn) för han vart arbetslös i fredags o då måste ju han till AF.. usch vad jag hatar sån här :(
jag fyller 20 på torsdag HAPPYY!!!!!
och jag hoppas verkligen att han kan komma till mig innan dess för jag pappa o mattias hade planerat att åka bort o bo på hotell o bara mysa under min födelsedag :)
(o fira mig nån vecka efter)
MEN han gör mig riktigt glad, o även fast jag känner ibland att det ee sjukt jobbigt att inte träffas när ja vill osv, o inte få sova med någon ibland o inte kunna krama o kyssa han när jag vill.. så känner jag att detta kanske går endå! :)
tack för att ni "slösar" er tid på mina tankar hehe
Vad roligt! Hoppas det funkar för er två! :)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Jag var i ett distansförhållande i 6 år, med ett avstånd på över 650 mil. Under den tiden hade vi möjlighet att träffas tre gånger. Visst var det jobbigt ibland men om man inte kan tänka sig ett liv utan varandra och inte har så mycket annat att välja på så funkar det. Nu bor vi tillsammans sedan fyra år, så det var absolut värt det.
Håller tummarna för att allt går bra för er också. :)
Inte direkt distansförhållande, var 6 mil emellan (inte riktigt distans anser jag). Men var jobbigt det xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nå så söta ni är :) Jag sitter just nu i distans förhållande med min kille skönare att ha distans faktiskt man kan leva sitt liv utan att ha killen alltid nära. Har haft två distans förhållande innan. De ena exet bor i järnforsen inte så långt och det andra i Borås :)
Inte haft något förhållande alls men eftersom killen jag tycker om ska flytta till en stad typ 1 timme härifrån så skulle jag absolut kunna tänka mig att åka dit för hans skull. 1 timme är ju inte så långt bort men jag tror att oavsett om det är 1 timme bort eller 5 så går det bara man kämpar lite extra och tycker om varandra tillräckligt mycket! Det känns som att dagens generationer ger upp i ett förhållande så fort det blir minsta lilla problem, det är nog därför bland annat det är många fler par som skiljer sig till skillnad från våra mor och farföräldrar som tog sig igenom småsaker och sådant jobbigt tillsammans och de valde att inte ge upp innan dem ens försökt.
Är i ett distansförhållande nu :) varit sedan den 15 mars detta året. Dock inte så lång distans, typ bara 13 mil.
Är väl inte såååå haj på det, men jag älskar honom, så då kan jag stå ut!
Är inte i något förhållande just nu. Har inte varit i något seriöst heller, för den delen så. x) Ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag hade orkat med ett distansförhållande eller inte, eftersom att jag inte har varit i ett. Men om vi bodde hyfsat nära varandra & att det vore lätt att ta sig till personen så skulle jag nog kunna tänka mig det. Älskar man någon tillräckligt och tycker att det är värt alla resor osv så tror jag att det går, bara man vill. (:
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Hade ett distansförhållande på 20 mil i 2 år :) Funkade finfint.
Nuvarande pojkvännen bor bara 3 mil från mig men vi bor i princip med varann. Byter lägenhet varannan vecka och stör föräldrar och syskon på den destinationen istället :P Har "suttit ihop" eller flängt runt tillsammans, whatever you wanna call it, i 4 månader. Trivs så mycket bättre att vara nära jämt.
Men vill som slutpunkt tillägga att förhållandet på distans var jättebra, det var aldrig några problem mer än att man gnällde lite mitt på veckorna när man saknade varann. :)
detta förjhållande slutade fort, han vart lite.. ah vet inte vad jag ska säga, men de vart slut för en vecka sen
Jag är i ett långdistans förhållande och har varit det i 9 månader den 14,, och har varit lite svårt då min pojkvän är ifrån luxenburg och bor där så vi ses inte så ofta, vi har träffats en gång sedan han åkte tillbaka, men han får mig att le när vi skriver och jag älskar honom såå mycket!!! :)
Jag har bara haft 2 stycken, och jag säger bara, aldrig igen.
-
Jag har haft två distansförhållanden och skulle kunna tänka mig ett till, men föredrar ju absolut att ha min partner närmare. Vi hade inga problem alls med distansen, det gick sönder av helt olika orsaker.