Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1968 ggr
Kadoor
0

Bra hörlurar?

Halojj på er! :D

Tänkte be om tips på ett par bra hörlurar. Alltså inte sådana som man stoppar in i öronen(sämst förklaring men jaja), utan sådana som sitter utanpå öronen. :]
De ska ha bra ljud och ska vara bekväma att ha på sig. Designen är inte det viktigaste, för jag är ute efter ett par som faktiskt är bra och som dessutom håller! Struntar i hur de ser ut då ;)
Tacksam för tips! (de ska helst gå att köpa i butik, tipsa gärna om ett ställe där det går att köpa dem!)
_
Vet inte om jag placerade den i rätt grupp nu, men en Medarbetare eller sajtvärden får ändra om det är så. :)_

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Carrosh
0

Sony brukar ha rätt bra lurar. Bra ljud och inte alltför dyra. Köpte ett par för kanske 2 år sen för 300 spänn, har använt dem nästan varje dag under första året. Ljudet är fantastiskt i dem!

Brukar finnas i de flesta elektronikbutiker.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Kadoor
0

Okej, tack för tipset! :)

NordicSunset
2

Urbanears! Världens bästa ❤️

Be the best version of you.

• Zoella
[Tuulikki]
0

Beats by Dre❤️

LLLINN
0

Urbanears "Plattan", älskar mina

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

[oroligkaninägare]
0

Hörlurar, DJ Detta är Biltemas hörlurar dom är sköna och bra pris på sådana som du vill ha :) Älskar mina

Wellcraft
0

Beats är typ skräp med överpris, du finner lika bra (bättre) hörlurar i mycket lägre prisklass.
Har dock alla beats i princip haha, studio, solo & inears. Mest för att jag har råd, det är snygga hörlurar och ganska bra ändå.

Tipsar om nocs, http://nocs.se/collections/all

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[Nelley]
0

Jag har ett par Sony hörlurar, skitbraa! Jag fick dem av min syster för säkert 3-4 år sedan och dem är jättebra fortfarande. Jag har inte mycket att jämföra med men de är bättre än alla snäckor och lurar jag haft och mina bröders hörlurar, haha. Ibland glappar det i ena men om man bara flyttar på sladden så trådarna "kopplas" igen. Men det är ju bara att förvänta efter så många år, jag använder dem i perioder men just nu varje eller varannan dag. ;) Edit: dem kostade 200-300 tror jag

Kadoor
0

Tack för tipsen! :)

Bodin99
0

Vad lyssnar du på? Budget? Beats är i princip överprisatt och borde kosta hälften så mycket. Tycker man att 300kronorslurar låter bra så kan man i princip köpa vad som helst enligt mig.. ;')

Kadoor
0

#10 Lyssnar på allt möjligt, mest pop, rock och hip-hop. Tycker även om RNB plus låtar där det är en del bas, om det gör någon skillnad. :P Bra ljud och att ljud varken läcker in eller ut är viktigt! Vill slippa ha för högt för att slippa höra alla, och samtidigt riskera att andra hör min musik… Plus att jag är så sjukt trött på in ears, de är inte alls lika bekväma som "vanliga runda" som sitter utanpå öronen.
Har du något bra tips på hörlurar med bra ljud, till ett helt okej pris? Kan inte lägga hur mycket som helst, men de ska i alla fall ha helt okej ljud så att man kan njuta av musiken och slippa tänka på hur kasst ljud det egentligen är. :P

Är tacksam för att ni svarar, jag är inte världens mest tekniska person så alla tips ni har tas tacksamt emot. Har inte råd att lägga massor med pengar men högst 500 kr kan jag lägga ner för ett par som är bra. :)

[Nelley]
0

I örat, på örat eller över örat? Alltså då menar jag de jättestora som lurarna är "omkring" örat typ. (; Du sa redan inge i örat men jag tycker det låter roligt……….. o.o hihi

Tiddelum
0

Urbanears, plattan :)

Kadoor
0

#12 Fast in ears sitter i örat så förstår inte vad som lät kul med det. :P men menar iaf de som sitter på örat. Inte sådana man får med tex iPhones. De är förjävliga haha!!
De får inte vara stora eller för klumpiga, och ska sitta rätt tajt runt örat så att det inte läcker in eller ut en massa ljud. Sådant är sjukt irriterande! Så lagom storlek och bra ljud, med andra ord. Om du förstår hur jag menar. Är rätt kass på förklaringar men ja.  :PPP

Bodin99
0

#11 Om du inte vill att ljud läcker så får du nog satsa på over-ear, alltså fullstora kåpor. Vet inte om det finns så mycket sådana hörlurar i 500kronorsklassen tyvärr..

Kadoor
0

#15 Okej, vad finns det för andra alternativ då? Som är billigt och bra?
Har ju sett flera hörlurar som kostar runt eller under 500 kr men hur bra de är vet jag inte :P gah blir galen på alla tusen hörlurar och modeller som finns hahahaha xD

Hur är de från WeSC? Bra ljud? Okej passform osv? Någon som har de eller liknande som inte kostar för mycket?
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=40076&ProductDetailId=285659

Michaela-N
0

Mina favoriter har varit AKG K518 LE, har haft två par. Inte de snyggaste på marknaden men galet bra ljud. Helt klart prisvärda!

Finns i flera olika färger. Har själv haft i blå och lila :) Köpte dom för 600 kr men det var ett par år sedan så de har säkert gått ner väldigt mycket i pris nu!