Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 730 ggr
GiraffTunga
0

Omg gillar han mig?? 2

Jag hade annat inlägg om en kille som jag trodde att han gillade mig. Han klappar mig fortvarande. Han satt framför mig i klassrummet och jag bakom honom. Nu har vi ändrat platser och han sitter brevid mig i kanten då av ett annat bord och jag likadant. Idag såg jag att han gav en förfråga att följa mig på instagram och jag har inte följt honom sen så misstänkte jag att han sökte på mig. Vi får helt enkelt se vad som händer på.måndag om han kommer göra något.

You can not judge me unless you know me.

[Nelley]
7

Det är ju inte konstigt att följa sina klasskompisar på instagram, av vad han har gjort så kanske han vill vara vän med dej. Men han har ju inte gjort något romantiskt eller "antytt" något… eller? :)

[Udoon]
0

är väl bara o fråga😎

[fiskenn]
2

håller med #1 

var är det som har fått dig att tro att han är intreserad av dig? han kanske bara vill bli vän med dig. är det inte bättre att du tar kontakt med honom och helt enkelt frågar? då får du troligtvis reda på sanningen och du slipper gå runt och ha dom här tankarna oavsett dom dom stämmer eller inte :)

GiraffTunga
0

#2 jag har ganska svårt namn på instagram och han kan inte sluta kolla på mig i klassrummet. Så fort jag kollar på han så kollar ju inte han bort utan han fortsätter och sen så små ler han, juste glömde skriva vi hade SVenska och då bytte alla platser så han satt bakom mig så vi började snacka och skratta. Så jag började skriva i boken så han började kasta ett pappersboll på mig och han skriver alltid mitt namn på min eller hans bänk så jag kommer o suddar det men när jag tog bort hans hand för att sudda namnet för man får inte skriva på bänken så blev jag helt varm.

GiraffTunga
1

#1 dedu, vi får se imon om något händer :) vi sitter ju ganska nära.