Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 535 ggr
[Jossan456]
2014-09-07 13:51
3

Berätta för er!

Hej Alla!

Det finns en grej som jag vill berätta för er. Det är hur det är att ha skadebeteende och självmordstankar. Mitt största misstag började 131229 då jag blev tillsammans med en kille som var 5 år äldre och han tog min oskuld och sen när det tog slut mellan han och mig så sårade han mig och kallade mig H*ra osv osv.

Jag mådde verkligen jätte dåligt över detta här!! Sen så gick mitt liv bara ner och mer ner för och började ligga runt :/ låg med ett tiotal killar på ett halvår men det var mitt sätt att skada mig på och jag mådde inte heller bra av det. Jag var för impulsiv och det är jag även i dagsläget men det är något som Bup ska hjälpa mig med.

Mitt skadebeteende och självmordstankar börjar i mars 2014 mitt ex slår mig på öppen gata och jag var då med min dåvarande bästa vän som såg allting. Har verkligen mått dåligt över detta här! Ni på iFokus vet även att jag är impulsiv och att jag kan tagga upp mig men det är inte meningen för det har med min personlighet att göra men det är också något som jag tränar på i dagsläget.

Jag är 15 år! 15 år!!!! Jag ska inte må såhär som jag mår och ha mitt liv så här som jag har det just nu. Går inte i skolan längre för skolan kunde inte garantera min säkerhet att jag tar mitt liv i skolan eller skadar mig i skolan.

Ibland gör man en massa misstag och det har även jag gjort och jag ber om ursäkt till er som jag har varit taskig mot på iFokus. Men det är något jag tränar på!

[Twiggys]
2014-09-07 20:48
4

Vad är det för en loser till ex du har, han verkar ha stora problem, man slår fan inte en tjej! Hoppas att du reder upp ditt liv och slutar upp med att skada dig själv. Ta väl hand om dig.

[Jossan456]
2014-09-07 21:43
0

1# Tack det hoppas jag med!

[oroligkaninägare]
2014-09-08 12:09
0

Stora kramar från mej och mina kaniner

[Jossan456]
2014-09-08 13:51
0

3# Tack <3