Är detta normalt att upptäcka nu?
Jag har börjat tända på kvinnor och män då alltså bi men är de normalt att upptäcka de nu? Jag har mer och mer börjat tänka mej att leva med både män och kvinnor :)
Hur gammal är du?
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
18
Då är det normalt att upptäcka det nu. Jag upptäckte också att jag var bi runt 17-18 årsåldern, vissa upptäcker det senare i livet. Så det är normalt :)
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
Ingen lag eller norm säger att det är onormalt ;)
Har ju kille just nu ;) Men jag skulle vilja ha en kvinna om de tar slut inget är ju säkert :) Allt kan hända :)
Man kan upptäcka det närsomhelst i livet.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Om du börjar längta efter en kvinna (eller nån annan över huvudtaget) när du redan är i ett förhållande så kanske du ska tänka om gällande förhållandet.
Sitter du och tänker på andra människor som du hellre vill vara med så slösar ju ni bara tid på varandra 😐
#7 Ts kanske är svagt polyamorös eller något, hon skryter ju hela tiden om vilken fin kille hon har och hur mycket hon älskar honom, så det är nog inte där problemet ligger. Fast jag tror inte det är något problem. :)

#7, hon skriver ju att hon börjat "tända" på, inte nödvändigtvis längta efter. man kan ju fantisera även om man är i en relation. sedan vet man ju inte vad TS och hennes kille har för uppgörelse. det finns faktiskt många relationer där det är helt okej att tända på och till och med vara med andra. det är ju inte andras sak att säga att man slösar varandras tid eller att man ska tänka till i sitt förhållande. förhållanden kan se ut på olika vis och ha olika gränser. vissa går inte ens med på att man tänker på andra, andra tycker det är helt okej att dela sin partner helt och hållet. skulle min sambo tänka på en annan tjej, fantisera alltså, skulle jag inte be honom tänka till om vårt förhållande. hans fantasier tänker jag inte gå in och styra i.
Vad bra sagt där :)
#9 Ja absolut, jag reagerade mest på att TS skrev "Men jag skulle vilja ha en kvinna om de tar slut inget är ju säkert :)", jag tolkade det som att hon längtar tills det tar slut så att hon kan få testa att vara med en kvinna.
Men det är en tolkningsfråga som allt annat och det är ju svårt att avgöra till 100% vad en person menar via text 😉
Håller med #11.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Måste bi sexualitet och homosexualitet ha en ålder ? Nyfiken bara ! Jag vill inte påstå det . Jag tänkte på #1 när personen frågade hur gammal TS var.. vad har det med saken att göra egentligen ? Nu skiter jag i hur många haters jag får efter mig .
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
#11 eller så är hon bara realist och är medveten om att förhållanden kan ta slut, behöver inte alltid handla om att ens känslor försvinner.
#13 självklart har de ingen ålder ^^ men eftersom själva frågan i hela tråden var om det var normalt att märka om man kan börja märka att man gillar samma kön, vid den ålder som TS är, och det var lite dumt att inte skriva hennes ålder då, så #1 frågade bara hur gammal hon var eftersom man vet inte om hon är 60, 10, 8, ja vilken ålder som helst :))) (no hate) ;))
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#15 ahhh!Kan bli svårt o fatta vad man menar här över internet ibland . Men dåså .
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth