kär...
Idag kom den killen jag var kär i till skolan. Han har varit sjuk .. och sitter brevid honom fast i annan bänk men idag så kollade han lite på mig och han hade ont i halsen så gav han halstablett. Han boxade mig lite svagt på armen också.. hur vet man om killar gillar en tjej?
You can not judge me unless you know me.
Fråga honom
Prata med honom, lägg till honom på fb, om när ni är lite närmare varandra som vänner kan du börja sitta jämte honom lite nära (självklart inte för nära) flyttar han sig inte så är det ett bra tecken. Ta tillfällen att råka nudda honom, gå jämte honom och "råka" stöta din hand mot hans!
Medarbetare på Skor iFokus
Vill bara tillägga lite om dom tipsen #2 gett. Det är jätte bra tips men du får vara lite försiktig med dom. Det var en kille som var kär i mig men som jag inte var kär i som försökte röra mig "hela tiden" och jag tyckte det var väldigt obehagligt och för påträngande. Så var inte för på. Det bästa är att fråga så du vet att han gillar dig helt säkert. :)
//Flöffo
Är det om samma kille som de andra två trådarna?
#4 aaaa, men är blyg hehe.
Kasta dig över han och se hur han reagerar, brukar vara lättast…
Haha nej, men ta kontakt med han via facebook eller något. Då kan du tänka innan du svara och då kanske de blir lättare!
Pretty wise //
Jösses, bara för att en kille tar kontakt med dig betyder det inte att han gillar dig. Se vart det leder och ha kul, bygg inte upp några känslosamma band till honom ifall det går åt fanders.
-
#6 vi är vänner nu i fb :P #7 .
Och kan du hålla dej till en tråd?
Ja girafftunga du har gjort en del trådar om samma ämne nu vi kan omöjligt svara här på iFokus om han är intresserad eller ej det kan vara vänskapligt det kan vara intresse vem vet? bara han antagligen…
Jag hoppas han kommer idag jag kan berätta mer sen om nått hände idag :)