Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsäljes-köpes
Läst 1557 ggr
PotatoEcho
1

(S) Super fin klänning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer min fina klänning jag tänkt ha på studenten, som tyvärr inte passade mig! Den är super fin och är verkligen av bra kvalité!

Klänningen ser ut som på bilden, dock är kanske överdelen liiite mörkare! Den vita kjolen är inte genomskinlig som en del vita klänningar kan vara,  tyget är ganska tjockt och det känns jätte bra!

Klänningen är bara provad, alltså aldrig använd! Den är i bra skick!

66cm i midjan &  72cm runt bysten men klänningen är väldigt stretchig! Jag har 105 cm runt bysten och den sitter inte direkt jätte tajt runt mig!

**Storlek: L, är stretchig!
**

Pris: 300 kr plus frakt hade jag tänkt mig!

Kan hämtas i Arvika och ev. Karlstad.

Kommentera gärna om du undrar över något!

Halcyon
0

Oj vilken snygg!! Jag har dock xs-s i vanliga fall..

we're always chasing that paradise

[Tilde]
0

Den verkar ju ha väldigt små mått för att vara en L? 😮 Jättefin!

PotatoEcho
0

#1 Ja, den är verkligen fin! Blev så himla ledsen när den inte passade på mig! :(

#2 Jasså? Hm.. Jag kanske mätte fel? Mätte där den va som störst över bysten! :o Iallafall så är den väldigt stretchig, så kanske är det som gör det..

PotatoEcho
0

#1 Ja, den är verkligen fin! Blev så himla ledsen när den inte passade på mig! :(

#2 Jasså? Hm.. Jag kanske mätte fel? Mätte där den va som störst över bysten! :o Iallafall så är den väldigt stretchig, så kanske är det som gör det..

[Nelley]
0

Hur passade den inte på dej? Alltså vad är det du tycker är fel på den, och var köpte du den och när?🙂

PotatoEcho
0

#5 Den var för kort och passade inte min kroppstyp tyvärr! Blev så himla ledsen då det typ är den finaste klänningen jag sett haha!

Jag beställde den för typ 3-4 månader sen, den jag beställde av ville aldrig skicka iväg varan.. Men efter massa tjat så skickades klänningen för typ 2-3 veckor sen!

DenLillaTofflan
0

Hahah, jag såg exakt den klänningen på en sida på instagram idag och kollade vart man kunde köpa den och allting, den är såå fin. Hade verkligen ville köpa den av dig men tror den skulle va för stor :(

[Wheels]
0

Kan priset diskuteras? Är superfin annars! Vill gärna se en "hemma-tagen" bild om du förstår ;)