(x) Skriva av mej
Jag mår piss är helt nere :( mitt ex lurade skiten av mej han är sol och vårare. Och sen var hans ena tjej och hans andra tjejer med på de båda har ljugit mej rakt upp i ansiktet. Han lurade mej för min hm för att få sex och hon visste om de han har ingen syster alls. Han är inte ung utan typ 40 år han är inte från Värmland utan från ett annat land. Han är inte musiker eller så alls allt han sa va osant jag har varit öppen och ärlig så slits man i bitar tack vare hon och han :(. Nu är man nere i denna svarta grop igen gråter nästan :(
That my friend is the reason to meet someone over the internet
Nu trycker jag inte ner på alla som träffar nån över internet, men detta händer ofta att dom ljuger om sig själv för att få ett ligg, därav andledningen till att jag inte skriver så mycket till folk jag möter på internet förrän jag träffat dom irl ;)
Allt du kan göra nu är att vända dig om med nosen i vädret och inte låta det trycka ner dig
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Tyvärr är det så som molam säger att det finns många på nätet som inte är dem de utger sig för att vara. Och då du gärna kastar dig in i ett förhållande utan att ha träffat personen innan och kanske bara pratat på nätet ett par gånger så är du tyvärr ett "lätt byte" för sådana personer. Du måste försöka att sluta vara så naiv och lita så blint på folk efter att bara ha pratat med dem på nätet enstaka gånger. Du har ändå klarat dig bra så långt, men risken är stor att du råkar riktigt illa ut om du fortsätter som du gör. Jag vet att du tidigare hat fått massor av tips och råd från folk på iFokus, och det är kanske dags att börja lyssna på alla råd du får.
Du har blivit varnat massor av gånger här inne av människor som vill ditt bästa.
Tyvärr, du har ingen annan än dig själv att skylla hur hårt det än låter. Va glad att inget hemskt hände.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nä jag är glad för de :) Jag är nu i gropen och ropar på hjälp igen :/ dock får jag ta att jag mår skit i själen ju.. Suck litar inte på killar mer :( eller för den delen kvinnor jo så klart er kloka litar man på :)
Nu säger jag såhär, du får faktiskt skylla dig själv. Det låter extremt elakt, men hur många gånger har vi inte varnat dig? Tycker väldigt synd om dig, men du kanske bör lära dig att ta åt dig av andras tips.
Be the best version of you.
- Zoella
#5 har rätt
Vad är det som driver dig att göra samma sak om och om igen?
Håller med alla ovanstående. Och du har faktiskt skrivit i flera inlägg att du aldrig mer ska lita på killar men ändå händer samma sak om igen (?)
“The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.”
Översatt "Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat"
Jag har läst några av dina trådar och tror nog att du bör se över dina relationer. Du gör om samma sak flera gånger och varje gång får du samma resultat. Jag hoppas på att du kanske denna gång inser att du inte kan göra om samma sak och förvänta sig ett annat resultat.
Vad jag tänkte, Ts, är att ofta gör man saker fast man vet hur det kommer sluta, men man blundar för det. Då är ju frågan varför. Man kanske tror att man inte kan få bättre, man är tacksam att bli sedd, man vill så gärna bli älskad, man kanske är rädd att man kommer missa något om man säger nej. Finns massa orsaker.
Det positiva är ju att du kan förändra det, om du vill. Det kan hända att du inte tror du kan, inte vågar eller får ett sådant rus att bli uppvaktad att du inte vill. Oavsett anledning så uppmuntrar jag dig att försöka, livet kommer kännas lite lugnare utan stressen från att hjärtat brister gång på gång. 🙂
Är det här samma kille du förlovade dig med? Jag hänger inte riktigt med i dina svängar måste jag villigt erkänna.
#11 Ska jag vara ärlig tror jag inte många hänger med.
Here we go again… 😕