Pösiga T-shirts?
Vad köper man pösiga t-shirts? Liksom denna: http://www.pinterest.com/pin/201254677073101330/ Alltså inte oversized bara löst sittande.
Gärna utan tryck på.. och den får inte gå för högt upp i halsen då det är obekvämt på mig xD
Köp bara killtröjor eller oversize "tjejtröjor" ;)
#1 Vill inte ha oversized och därför passar inte killtröjor heller :( De ska inte vara breda liksom, bara lite pösiga.
#2 Men de blir ju pösiga om det är breda, och i ett mjukt tyg såklart. Men vad är det du vill ha då? Jag har massa snygga killtshirts som jag använder när jag sover eller till mys. ;)
#3 Alltså de ska vara smala men inte tighta. Därför fungerar inte killtröjor eller T-shirts i typ L. Ska ha dem till vardags, alltså vanliga tröjor/t-shirts som bara sitter lite lösare och inte helt slimmat. Hade en jättesöt från H&M men den gick det hål i… så vill gärna ha av bättre kvalité! Ett till exempel: http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/45/c3/07/45c307fdda271130bffed4d1584e75c5.jpg
H&M har en del t-shirts i den stilen.
#5 Mjo men deras kvalité på linnen och t-shirts brukar inte vara något vidare.. 😕 Men kanske får jag gå dit och kolla i alla fall. Det är ju billigt där trots allt 😃
Lager 157's tshirt kanske är något i stil med vad du söker? Har själv ett par och jag älskar dem!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Kolla på brandy melville, lite dyrare såklart men fantastisk kvalité och tror att dem har precis det du söker :)
Jag tror att Gina Tricot har en del tröjor som är lite tunnare och även lite pösiga. Kom dock på att det är med tryck, men det är ändå värt att kolla på för vissa av dem är ganska fina. :)
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
#7 Ja den verkade inte sitta lika tight :)
#8 Kan man köpa det i Sverige/Danmark?
#9 Kan kika in där ju :) Har inte sett något tidigare, men de får ju in nya varor hela tiden.
Ha ett helt underbart löst/pösigt linne från HM, den är dock vit med blåa mönster. Vet inte om det var nåt sånt du sökte efter :) Men kostade bara 50kr då 🙂
#10 den bara hänger, typ :))
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Tack för alla tips! Nu har jag några ställen att leta på 😃
Det finns en brandy melville vid Hötorget i Stockholm, om det finns i Danmark vet jag dock inte men du kan googla oså ♡
Jag har flera stycken från Gina Tricot. :) http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/klader/toppar/ccollection-cclothes-ctops-p1.html#product_499958049
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
#15 Ok jag ska kolla upp det :)
#16 Super! Ser ut som det jag letar efter :) Får gå till Gina och testa.
H&M, herravdelningen, slim fit. Then you're golden😎 Min pojkvän har en tröja som ser nästan likadan ut som den i trådstarten.
#18 Är de inte breda i axlarna dock? :O
#19 inte just den modellen han har (eller jo i den storleken han har men inte i mindre storlekar såklart). kan kolla om jag hittar den på hemsidan :)
edit: letade men hittade inte den han har :/
#20 Hmm får kanske kolla i affären ändå :)
Kan glatt berätta att jag hittade en superbillig T-shirt på Asos som jag fick hem idag! 😃 Beställde även två till idag (fast alla är olika modeller), ihop med några andra plagg. 👍