Hade ni vågat?
Något nytt för min bucketlist. Jag hade väl pissat på mig av skräck.
Jag snor länken till Halloween.ifokus.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Tänkte precis samma som #1, yay något att lägga till i min lista men sen kollade jag på videon och varför skulle man gå in dit? Förstår inte vitsen med det hela haha.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Nej det räcker med att jag ser skräckfilmer, känner inte att jag behöver vara med i en :)
Näh, verkar mest fånigt tycker jag.
Jag skulle vågat, men tycker det är onödigt xD
Be the best version of you.
- Zoella
#2 Man får "uppleva sin värsta mardröm" och "vara med i sin egna skräckfilm"! Jag hade nog velat, men tror inte jag skulle våga eftersom man inte får avbryta det om det blir för mycket (förutom om man bryter mot reglerna) 😇
#6 Tänk om man svimmar av skräck?? får man gå ut då? xD
Be the best version of you.
- Zoella
#8 Ja då slutar de nog och tar ut en därifrån. Men man skriver på kontrakt innan att man är i toppform (ingen epilepsi, hjärtfel eller annat) och att de där inne får göra i princip vad som helst med en så länge det inte är olagligt… 😛 Man får dock inte röra dem tillbaka, haha
nej aldrig det värkar vara läskigare än catacomberna (vet inte hur det stavas) gud ni vet vem som inte kan sova inatt!
Tydligen så hade folk både svimmat och spytt
Nej. Inte för att jag är rädd osv, men mest för att om jag säger "nej, jag vill ut" så ska det respekteras annars vägrar jag. Jag har besökt massor med "hemsökta" hus på temaparker osv, men då har alternativet ALLTID funnits att säga "jag är för rädd, snälla släpp ut mig". Och jag vägrar ställen som inte skulle tillåta det.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
ALDRIG. I. HELA. MITT. LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#11 Dock förstår man det då det är så exklusivt - endast två personer per gång och 4 pers i veckan tror jag… De väljer ut folk som får komma för så många vill ju det. De lägger ner så mycket tid och betalar skådespelarna för tiden… Om folk då skriker att de vill ut efter 20 min förstör ju det hela. 😛 Då borde man inte gått in dit från början antar jag. Dock blir du utkastad om du springer där inne, så det är ju alltid ett alternativ om det blir för mycket ;) haha
#13 Men det är ju ändå rätt lätt att tro att man inte ska bli hysteriskt rädd för att man pallar andra grejer, men väl därinne kan man ändå bli panikslagen. Jag har t:ex gått igenom massor med spökhus och andra läskiga grejer, men på en tour genom ett akvarium satte jag mig ner och grät vid hajtanken och blev omedelbart eskorterad förbi av personal som frågade om jag bara ville förbi tanken eller om jag ville ut helt och hållet.
Jag förstår att konceptet är att verkligen skrämma folk, men det finns nog rätt många som tror att de skulle palla det men i verkligheten gör de inte det och då tycker jag det är sjukt att de inte omedelbart blir utsläppta.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#14 Jag tror att om de märker att man får en ångestattack eller något så tar de det seriöst. 😉 Inte så att om det faktiskt händer något med en så är det "tough luck". Men jag förstår dem absolut! Alla skriker ju "jag vill ut!" så det kan ju vara svårt att veta vilka som faktiskt har panik och vilka som bara är riktigt rädda där inne bara utifrån det.
Vill man ha möjligheten att avbryta upplevelsen så ska man nog inte anmäla sig dit i alla fall. 😛