Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 958 ggr
[Nelley]
0

Vad gör du? ;)

Hej allesammans, vad gör du nu, förrutom iFokus. Vad gjorde du innan? Vad vill du göra? Var är du, någonstans speciellt? Jag har trååkigt!🥵😎

Bodin99
0

Lyssnar på scorpions.. Dd? ;')

[Nelley]
0

Jag kollr på sexan, och dagdrömmer…😍

[EmmiieErixon]
0

kollade vart i världen mitt feta paket med kläder va 😃 nu myser jag med med mina bebiskatter 😍

felle-j
0

Jag gör en skoluppgift och väntar på att bli klar med den så att jag kan äta upp min doughnut 😃 Innan åt jag mat. Jag vill göra något kul. Jag är hemma, vilket inte är någonstans speciellt men det är mitt favoritställe att vara på.  Vad gjorde du innan då? Vad vill du göra?  Var är du? 🙂

[Mathildaqdt]
0

Sitter i soffan och kollar på tv :)

[Nelley]
0

#4 Menar du mej? Jag har knappt gjort något idag… tog en tupplur förut. 😂Jag skulle vilja bli kär, (fast det kanske inte gills) jag är så ombytlig! När jag inte är kär vill jag vara det och är jag det så är det en plåga! Hehe.😃Jag är hemma och tråkar. Annars så vill jag också ha kul.🤪

panini
2

Kollar på Family Guy, snackar med en vän i telefon och läser Harry Potter och Hemligheternas kammare.

Moalinn
1

Ska kolla på Supernatural season special! Har inte gjort något idag faktiskt, det har varit kallt så har legat under täcket och filosoferat. Eller ah, jag började fixa med en hemsida men det var inte så roligt så slutade med att jag lånade weeblys "fina" gratisdesigner och slängde på lite grejer. Lat som man är.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Mysan_
0

Lyssnar på Excision 😛

felle-j
1

Nu gav jag upp med skoluppgiften och startade Minecraft istället. 😃

[Nelley]
0

#10 Haha😂

Whippet
1

Har prov imorgon så jag pluggar 🥵 Jag vill hämta min hamster ska hämta han på fredag men det är så jobbigt och vänta 😕

I'm out Vilar huvudet i handen

00eme05
2

Tänkte plugga men de blev Teve istället :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Tilde]
1

Känner mig stressad av alla skoluppgifter och mår ganska dåligt fysiskt. 🧟‍♂️ Längtar dock tills lördag för då får jag hem en ny kanin 😃

Jessicahagstrom94
0

Jag har varit på katthemmet och uppdaterat hemsidan och fotat katter :) nu sitter jag bara här. Ska nog till nya lägenheten snart och fixa lite.

Frosstis
0

Ligger i min säng och har precis stängt av min 3,5 h långa konversation på skype med min syster. Har pluggat 6 timmar i streck och hon har hjälpt mig. Har prov imorgon, taggar E..

Jag vill gå på konsert och övertala pappa om att få en ny kanin. Han är så jobbig. Mamma vill men inte han.

Idag köpte jag nya skor med mamma och åt kinamat till lunch med henne :pp tants pretty much it

[Nelley]
0

Vad gör ni nu då tifare?😎😴

[Lillmatten]
0

Önskar jag kunde skriva att jag pluggade men det gör jag ju inte… Jag gör en dragkampsleksak till min hund ;) För det är ju såå mycket viktigare…

Frosstis
0

Sitter o kollar på kanin burbyggen då jag egentligen måste springa o duscha så jag kan börja plugga på de 50 glosorna jag inte kan som jag har tills imån. Suck. pluggat sedan jag kom hem kl 4, måste börja plugga på annat nu. jobbigt värre

Scorpio97
0

Sitter och kollar på Malcolm in the Middle

//Jessie

panini
0

Snackar i telefon med en vän :) (fast kan knappt prata då jag har halsfluss..)

Jessicahagstrom94
0

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem från jobbet och skälla på mig.