Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 610 ggr
Jessicahagstrom94
0

Vanliga problemet - vad köpa?

Snart fyller min pojkvän 20 och ett tag därefter är det julafton.

Jag har som alltid problem att veta vad jag ska köpa - vad har ni för tips?
Inte kläder, det känns för riskfyllt för tänk om det jag köper inte alls är något han gillar och det känns lite tråkigt att ge kläder.

MynonaE
0

Bjud honom på någonting ni kan göra tillsammans? Kan vara vad som helst. Allt från att du lagar en god middag och ni hyr en film till att ni åker på en utflykt eller reser utomlands. Det finns massa olika saker ni kan hitta på, och du kan anpassa det efter hur mycket pengar du vill lägga ner! Brukar vara väldigt uppskattat att man gör någonting roligt ihop så satsa på det kanske? 🙂

Jessicahagstrom94
0

Ja, det vore ju kul🙂 har ju tyvärr inte så jättemycket pengar att lägga ner pga olika anledningar men något kan man väl hitta på.

Fler tips tas gärna emot😊

nadilda
0

Lyxgodis är alltid trevligt att få😉

Kadoor
0

Kanske samla ihop lite godis, filmer/böcker, dricka osv som han tycker om kanske? Och lägga i en korg. :)
Det känns lite roligare, då får han lite småplock. Köper man lite smågrejer blir det kanske lite enklare att hitta saker han gillar som dessutom blir fler grejer & inte är lika dyrt, än att köpa en stor grej. ^^
Till jul kan man ju kanske försöka hitta på någonting, det kanske finns något som inte är så dyrt att göra? :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Jessicahagstrom94
0

#3 Han äter inte godis :) eller vad du nu menade med lyxgodis.

#4 Ja det där med korgen var smart!