(X) Saknar henne...
Orkar inte mer. Allt jag gör är att jag gråter och deppar…
I sommras träffade jag en tjej på ett spel som heter GTHotel. Vi började skypa och hade jätte roligt tsm! Vi kunde prata om allt, och hade en konstig relation till baguetter (haha) och var verkligen bästisar!
Men för 2 veckor sen la hennes syster upp ett inlägg på instagram… Hon hade hoppat framför tåget.
Jag har gråtit jätte mycket och deppat jätte mycket i skolan. Mina kompisar vet vad som hänt. Men orkar inte längre! Kan inte sluta tänka på att jag aldrig kommer få träffa henne igen.
Men usch vad hemskt! :( Finns det ingen du kan prata med om detta? Kurator på skolan eller så? Känns verkligen inte som något du bara ska gå och bära på.. Sorg är något man måste bearbeta.
#1 Jag skulle pratat med kuratorn idag om detta, men hon var sjuk. Och vissa lärare dels + min andra bästis.
Jag kan inte längre plugga elr göra läxan, Kmr göra om mitt franska prov pågrund av denna depperition
Men gud, åh fy! Jag beklagar verkligen sorgen! Jag säger som #1, prata med en kurator och vuxna i din närhet. Låt dig själv sörja.
Kram!
Tass Josephine
#3 Jag ska göra det på tisdag. Kram!
Jag förlorade också en vän för ett år sen. Det är fruktansvärt, och jag plågas fortfarande något hemskt. Ta hand om dig 🤗
#5 Känns som att jag aldrig mer kommer bli lycklig 😭
Hur tungt det än känns just nu så kommer du till slut må bättre! Men jag vet att det inte hjälper just nu. Har aldrig förlorat än nära vän, men har varit i situationer i mitt liv där allt känts som ett bottenlöst hål. Men mina tips just nu är: gråt. Låt dig själv vara ledsen! Det är inget fel och du BEHÖVER få sörja! Sen ska du komma ihåg att prata med någon om det, du ska inte behöva bära det här själv. Det är jätte tungt, du måste få lätta lite på bördan! Du kommer klara dig igenom det här, jag lovar! ❤️
Medarbetare på Skor iFokus
Beklagar verkligen! Skickar över en massa styrkekramar, hoppas verkligen att du mår bättre snart. 🌺
Om du har någon nära dig som du kan prata med är det bra, och kanske någon i skolan? (har inte läst några svar så vet inte om någon tog upp det eller om du har skrivit att du ska göra det)
Kram ❤️
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -