Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettundersökningar
Läst 1065 ggr
SmillaM
0

Störst på ifokus?

Liten fråga, vet ni vilket sajt som är störst på iFokus? Själv skriver jag i stort sätt bara på tonåringar och kanin iFokus, och upplever att dem är ganska stora. Vad tror ni? Kan man hitta hur många skrivna inlägg samt kommentaren det finns per sida någonstans? Frågar bara av ren nyfikenhet :)

Aktiv på kanin.ifokus.se

[Mathildaqdt]
0

iFokus skrev för några dagar sen att det var kolhydrater, kvinna, hundar sen var det två till men jag har glömt bort dom ^^

Moalinn
0

Gravid och iphone också! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[rumelle]
0

Relationer verkar också vara en ganska aktiv sida.

annia1
0

Det finns ingen statistik som vi vanliga medlemmar kan se  och vilka sajter som är störst beror på vad man räknar.

Men den sajt som har mest nytt skrivit på en dag är kanin. Den sajten brukar ha nytt på tre sidor. Sen kommer nog hundar på andra plats där är det för det mesta nytt på 2 sidor ibland 3. Tredje plats finns flera där det varierar hur många inlägg/kommentarer som skrivs på en dag. 

När det gäller flest antal medlemmar så är det kolhydrater, dom har nästan 20 000 medlemmar. Andra plats där har jag för mig är övernaturligt.

Det som #1 och #2 tar upp är de som är mest besökta. Alltså inte nödvändigtvis skrivna utan kan bara vara läst.

.

[Tilde]
0

Vi har haft extremt hög aktivitetsnivå förut, men nu har den sjunkit igen. Tror det varierar ganska mycket vilka som är störst. :)