Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sex-och-samlevnad
Läst 1461 ggr
dicaprioswf
1

vad håller han på med?

Har pratat med en kille sen i somras ungefär, vi tappade kontakten ett tag men i början av oktober hörde han av sig igen. Han frågade om jag ville ses, hänga med på fest osv. I början dissade jag honom för jag tyckte att han verkade väldigt douche av någon anledning, och jag hatar sådana. Men efter att han skrev "jag har velat träffa dig jättelänge men du bara dissar mig" började jag svara och prata med honom ändå. 

Förra helgen träffades vi och hade sex, vilket antagligen var vad båda var ute efter egentligen. Han sa att han skulle höra av sig dagen efter om att träffas igen, men det gjorde han inte. IGÅR däremot skrev han "babe, vad gör du" och frågade om vi kunde ses osv. Dum som jag var svarade jag, men då svarade inte han på det jag skrev. Jag skrev till honom att det är sjukt onödigt att han ens skriver om han ändå inte tänker svara sen ändå, men det bara sket  han i. Vad håller han på med? Förstår mig verkligen inte på honom..

[rumelle]
9

Min gissning är att han var ute efter sex, inget annat. Annars är det nog bara han själv som kan svara på vad han egentligen vill.