Panik!!
Jag och min pojkvän bestämde oss för att testa nåt nytt idag men vi äger inga dildos så vi tog vad hade så det blev en banan helt enkelt. Min pojkvän fick äran att sköta bananen medans jag slappnade av. Han körde in den långsamt men direkt han kört in hela inser jag att något är fel, han hade skalat bananen. Jag skriker åt han att ta ut den men han lyckas självklart bryta av den inuti mig. Vad gör jag? Har testat att få ut den på alla sätt men får inte ut den och vågar inte åka till vårdcentralen då det är för pinsamt.
Hade ni ingen kondom på? Inte så hygieniskt.
Om du verkligen har testat alla sätt för att få ut den så finns det inget annat att göra än att åka till vårdcentralen, inte så mycket någon på internet kan hjälpa dig med liksom.

På en vårdcentral har man sett en hel del, de är nog inte första bananen.
Du har inget val, åk.
Tina Nordberg medarbetare:
Fågelskådning i fokus
Svamp i fokus
Vet ej om jag ska ta det här som en seriös fråga eftersom att den "personen" i fråga som har skrivit detta har varit medlem här sedan 15.37 idag. MEN om det är sant, så säger jag som #1 & #2, ring till vårdcentralen.
Har du provat att sitta på huk eller knä och krysta?
jag tror att detta är ett litet troll. Kolla användarnamnet.
Frida
Det var det jag tänkte på också med tanke på frågan. Plus att det är många Trooll ute nu i denna grupp, och lite överallt faktiskt.
*Troll.
Men istället för att skriva troll rakt ut ta det med admin istället? det hjälper ju knappast att sitta och irritera sig
Be the best version of you.
- Zoella
#8 Sedan kan man ju anmäla inlägget
Frida

Hon kan ju också ha skapat en ny profil för att vara anonym och valt ett namn som hänger ihop med hennes problem.
#12aa du har nog rätt , det låter ju logiskt
Frida