Heterosexuell tjej.
//Jessie
Bi-/pansexuell tjej!
Medarbetare på Skor iFokus
Pansexuell tjej.
-
Bi
Homo kille =3
Heteroromantisk Heterosexuell😛
Heterosexuell kille
Hetero.
Asexuell (dock homoromantisk) tjej
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Bisexuell tjej.
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
panna
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Bisexuell :)
Ingen aning, och är inte så intresserad av att "bestämma" det heller! Hittills har jag i nästan bara attraherats av killar, men jag har ju ingen aning om hur jag kommer känna om 1, 3 eller 10 år :). Kanske skulle säga att jag är hetero nu, men känns så begränsande att få en sådan stämpel på sig så detta känns bättre för mig personligen!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Vad är pansexuell? Aldrig hört det innan!
Jag är heterosexuell tjej
#14 En bra förklaring tycker jag är att man inte går på kön utan mer på personen(läs personen och inte personligheten du utséende kan spela in även det)
-
#15 Är inte det bara att man är bisexuell?
#16 Nä, är man bisexuell är man endast attraherad av kvinna och man, som pansexuell vidgas det till transexuella, transvestit, hen, i princip all mänsklighet eller hur man ska förklara det. Personen, helt enkelt.
-
#17 Då förstår jag, tack!
Heterosexuell tjej :)
Med vänlig hälsning,
Jenny
Är inte säker.. kan tänka mig att kyssa tjejer o så men inte vara i ett förhållande med annat än man, så hetero??
Jag är nog fan inget , jag tar det som det kommer ! Men just nu har jag karl .
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Bisexuell :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
#9: High five!
Asexuell, panromantisk (men lutar starkt åt homoromantisk) tjej :)
Bisexuel FTW
Asexuell biromantisk polyamorös tjej
I donno, orka bry sig… xD Ligger med killar när jag känner för det och tjejer när jag känner för det. Viktiga är ju att de är snygga och trevliga. ^^
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋