Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 803 ggr
fsigge
0

halloween

tjena folket!

När tycker ni att m an är för gammal för att gå ut på halloween? Det känns lite punsamt att gå när man är för gammal och springa runt och knacka godis med massa småbarn.

Frida

jalice
1

Jadu, det är nog lite svårt att svara på. Ingen av mina kompisar(vad jag vet) gör det iaf och jag är 14, haha :)

Men om det känns som att du är "för gammal" så kan du ju gå göra så att du bara går till dina kompisar/de du känner.  Ett plus är ju om du har en cool utklädnad, då tycker de säkert bara att det är roligt. 

Lycka till :D

axa
3

Aldrig, haha😂 Nej, men jag skulle säga runt 25, även om jag tycker att det är upp till dig själv att avgöra ålder för bus eller godis.👻

ostbollen
1

Man blir nog aldrig för gammal! Det kan ju vara kul att göra det med sina stora kompisar lite på skoj bara. Eller om man tycker det känns konstigt, ta med någon tjej/kille från släkten som fortfarande är ung! :)

Miniland
0

Tycker att när man är 13+ så är man för gammal.

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Mysan_
3

När man själv känner sig för gammal.

LuLeLo
0

Jag skulle ju lätt vilja buseligodisa! Man får ju gratis godis juueee! Gör man det med kompisar så blir saken knappast värre ;). Jag är 16 år :P.

Skulle en 25åring plinga på här skulle jag bli förvånad, så gränsen för bus eller godis går nog vid 20 år för mig.

Tass Josephine

fsigge
0

Jag gick ut på halloween med min kompis. Det var jättekul och jag var utklädd till en zombie-lucia som hade blivit nerblodad å hela dräkten och ansiktet😃

Frida