Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1242 ggr
00eme05
0

Vad kan ha hänt?

Detta kommer låta jätte konstigt men jag tror min surfplatta kan gå av sig själv. Okej den kanske inte går men kan någon förklara vad som hänt? Allt började igår kväll när jag satte den på laddning. Och den låg vid mina fötter. Jag somnade sen. När jag vaknade var klockan fem på morgonen, och då var den borta, så jag trodde den kanske trillat ner, men det har ett tjockt skydd så de hade ändo inte varit till någon skada. Men den var inte där. Inte under sängen och laddaren satt inte i. Jag var såklart trött och somnade om. Ingen var vaken då. Men sen vaknade jag klockan tio och den var fortfarande borta, jag frågade min bror om han tagit den men han hade inte rört den. Och inte mina föreldrar heller. Inget annat syskon hade varit vaken vid den tiden. Så jag går ut i hallen och ser den ligga på skrivbordet. Nu av stor nyfikenhet undrar jag hur den tagit sig dit. Eftersom inget tagit den, går jag i sömnen? Hur vet jag isåfall det? Om någon kanske har en aning vad som har hänt säg gärna till :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[cookies]
0

1. Tror man på paranormal aktivitet kan det vara detta.
2. Du går i sömnen.
3. Någon annan har gjort det "åt" dig, även om de inte säger eller kommer ihåg.

Rumblebee
0

Visst skulle det kunna vara en ande, men har det inte skett andra märkliga saker hemma hos er så tror jag mer på att du eller någon annan mer eller mindre, gått i sömnen.

minisa
6

Vet inte hur det är i den familj, men i min familj hade det varit självklart att ett syskon tagit den och inte vill erkänna det ;)

00eme05
0

tack för alla svara! De har inte hänt jätte konstiga saker i huset men ska försöka få reda på vad som har hänt, om det händer igen så filmar jag det nästa gång :) är verkligen nyfiken ;) Men åter Tack igen :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Fridaaaa
1

Kan vara så att du gjort något i sömnen.
Jag tror personligen inte på andrar/spöken och att de kan flytta på saker.
Eller som #3 säger.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[EmmiieErixon]
0

kolla lite bakom sängen och lyft på lakarn och madrass och grejer den kan åkt ur laddaren och glidit ner någonstans…vet inte hur det ser ut vid din säng men en idé i alla fall. Annars får du väl luska ur ditt syskon lite mer :P

IceTee
0

Tror du har flyttat den i sömnen! Man kan få en del udda idéer när man sover! Jag kan inte sova utan öronproppar, men ibland vaknar jag av att jag tar ut dem!

Medarbetare på Skor iFokus

Mannez
0

Tror nog att du gjort det i sömnen, jag brukar stänga av mitt mobilalarm när jag sover (och försover mig såklart), tända alla lampor i huset och ibland ta på Tv:n i sömnen. Haha 😂

Men du kanske har vaknat till lite halvt under natten och gjort det trots att du varit vaken och sedan glömt det? Det kan faktiskt hända, ibland går min lillasyster på toaletten på nätterna och när hon vaknar nästa morgon har hon glömt bort det.

Hälsningar Amanda och kaninerna

Kibschen
0

Det kan vara så enkelt att du vaknade på natten och då flyttat den och sen somnat om. Är den vakna stunden tillräckligt kort så är det inte säkert att man kommer ihåg det. Det har varit tillfällen då min flickvän ringt och väckt mig, vi pratar en stund och sen somnar jag om igen men har inget minne av det när jag vaknar.

IceTee
3

En gång vaknade jag, stirrade på min pojkvän och sa "ja", utan att han sagt något. Sen sa jag "jag är trött…" Varpå han (förvirrat) svarade "somna om då?" Och jag somnade direkt. Har absolut inget minne av det alls!

Medarbetare på Skor iFokus

00eme05
1

Hej! Jag har frågat ut min lillebror först lovade han att han inte tagit något, men efter en stund så berättade han att han behövt min surfplatta till ficklampa då en lampa inte fungerade, sedan glömt lägga tillbaks den :) Tack för allt endå! Jag är glad att jag inte gick i sömnen, eftersom jag hört många skadar sig av det (trilla, snubbla på saker) :)