Vad skulle du ha hetat?
Om du är en tjej, vad skulle du a hetat som kille då? Vet du inte så fråga dina föräldrar!
Samma om du är kille, vad skulle du ha hetat om du blev en tjej?
Skriv även vad ni heter nu och om de va flera namn i de andra könet så kan man skriva flera oxå :)
Jag heter Linnea men skulle ha hetat Alfons om jag skulle ha blivit en kille HAHA xD :)
Jag heter Evelina men skulle hetat Alfred ifall jag var en pojke.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Heter Frida, men vet inte vad jag skulle ha hetat om jag vore kille.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Heter Linah,men skulle ha hetat Tilde. om jag var en kille skulle jag ha hetat typ Lars ._.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan

Jag hade hetat Stig om jag var kille
>>>Malum domesticum<<<
Jag heter Johanna, om jag varit en pojke så hade jag hetat Rasmus eller Elias..
Jag heter Frida men om jag skulle varit en kille så skulle jag hetat Frederik!
William hade jag hetat som kille, men det föddes istället en Jennifer!
Blogg: http://nouw.com/KpopLove
Jag skulle ha hetat Filip, tydligen! Haha
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Jag heter Sofia men skulle hetat Jesper egentligen då jag "skulle" varit pojk.😃
Många som heter Frida! Jag heter också Frida och om jag var kille skulle jag hetat Philip. Nu heter min lillebror Philip istället👍
Frida
Är en tjej och skulle egentligen hetat Olivia. Men om jag blev en kille skulle jag hetat typ Oliver.
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Jag skulle hetat typ Samuel. Jag fick ingen lillebrorsan, så "han" kunde inte heta Samuel :-)
YEY, INSIDER!
Ja tänk vilka roliga namn man skulle haft om man hade ett annat kön. Ingen som har råkat ut för typ småsyskon som vill döpa en till Spindelmannen, eller något?
YEY, INSIDER!
Jag är en tjej och skulle ha hetat Lukas om jag hade varit en kille.🤪
~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~
Elias (:
Mina päron kände på sig att jag skulle bli en tjej så de hade bara namnet Amanda som förslag. :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
Mina föräldrar hade inte ens tänkt på killnamn, jag skulle heta antingen Frida, Rebecka eller Julia, och det blev Frida.
Jag heter Julia och hade pappa fått bestämma så hade jag hetat Marianne istället… Så tur att mamma bestämde! Som kille vet jag inte. Tror inte de planerade namn förrän jag var född.
Mina föräldrar tänkte inte heller på pojknamn till mig. Men det stod mellan Tara, Dormineh och Aynaz :) det blev Aynaz tack och lov
Be the best version of you.
- Zoella
Jag heter Nadja och om jag hade blivit en kille skulle jag hetat Eddie :P
Harley och Charlie
#19 Japp jag heter Amanda.
- Nederlandse Kooikerhondje -
Om jag blev kille skulle jag hetat Aron. Tack och lov tyckte alla när det blev en flicka som heter Linnéa. :P
#14 Min storebror ville att jag skulle heta Bajgit😂
#26 haha 😋
YEY, INSIDER!
Jag heter Jennie men blev nästan en Josefin. Om min bror skulle valt skulle jag nu heta Lilla Gubben…
Missa inte Månadens dvärgkanin - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram
Jag heter Emma men om jag hade varit en kille hade jag hetat Hugo!
Jag heter Amanda (skulle hetat Rebecka) men om jag var kille skulle jag hetat Adrian :)
**//Amanda
Heter Elise, och om jag skulle vart kille så skulle jag hetat Oliver. Eller Ludvig då min lillebror heter det haha🤪
Heter Erica men vill heta Maria, som är mitt mellannamn.
Hade jag vart kille hade jag hetat Eric..
# 32 du kan ha Maria som tilltalsnamn. Jag heter Fredrik, skulle heta Hera om jag var tjej 😉
Heter Sophie, hade jag varit kille så hade jag heter Carl Philip eller Carl Magnus…
Jag heter Hanna (mina föräldrar funderade även på Johanna och Alice) men skulle hetat Albin om jag var en kille haha. Som tur var fick jag en lillebror som kunde ta det namnet istället..
we're always chasing that paradise
Jag heter Wilma och jag har en lillebror som heter Albin så jag skulle antagligen hetat Albin om jag blev en kille haha.
Hej! :*
Jag heter Lina, och mitt namn skulle ha varit enligt min pappa Raggarn. Vilket, jag är väldigt glad att jag var en tjej.
Alexander, Calle, Gustav eller Sixten hahah många.
Trololololololololololo
Mina föräldrar bara "kände på sig" att det var en tjej så de kom aldrig på ett killnamn. XD
Jag heter Vilma, om jag skulle bli kille skulle jag heta… Herman 😂😭
Jag heter Tova. Vet inte vad jag skulle hetat om jag var en kille, men pappa ville att jag skulle heta Viking iallafall. XD Men tror inte mamma skulle accepterat det som tur är.
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Jag heter Josefine men om jag blev en kille skulle jag kanske heta Tobias.. :)
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Emelie skulle blivit en Erik om jag blev kille, i alla fall om mamma fick bestämma :P
Heter Tilde, tror inte mina föräldrar hade något planerat namn om jag hade varit en pojke… Däremot hette jag Tilda i typ två månader efter jag föddes innan mitt namn ändrades till Tilde. 😛
Jag skulle hetat Linda men det blev Nathali. Tror jag skulle hetat Alexander som kille..
Pretty wise //
Mina föräldrar bestämde sig för att döpa mig efter en film/seriekaraktär i andra namn. Om jag hade blivit kille hade jag fått heta det i förnamn även fast det egentligen är ett tjejnamn. 🤪Jag gissar på att de hade använt smeknamnet till namnet (som jag kallas för men inte heter) istället för hela namnet dock, för det är mindre feminint.
Jag heter Ida men skulle getat Hannah. men min syster gillade Ida mer ;) Om jag vore kille skulle jag hetat Oskar
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
Jag heter Alexandra och skulle hetat Joel 🙂
Heter Emilia men skulle hetat Isabell/Isabella. Och Oliver om jag var en kille