Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1208 ggr
NordicSunset
0

Religion - hjälp!

Jag håller på med att skriva en inledning till Ortodoxa kyrkor & Protestantiska på en skoluppgift (även katolicism men det är jag klar med). Men jag har så svårt att hitta information, jag har böcker men det står inte där. Vet någon här vad den största protestantiska kyrkan i världen heter och vart den ligger? Samma med den ortodoxa. Hittar verkligen INGENTING!! Vad mer kan vara bra att ha med om Ortodoxa kyrkan? i inledningen alltså? :) Skulle uppskatta hjälp, verkligen! (har googlat men hittar fortfarande inget)

Be the best version of you.

• Zoella
Rita-S
0

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[rumelle]
1

Om du inte har lyckats hitta något genom att googla så har du nog inte försökt på riktigt. Jag gjorde en snabb googling och fick resultat på första försöket.

NordicSunset
2

#2 Påstå inte att jag inte har försökt på riktigt, för det har jag. Vad var det ens för mening med din kommentar när du ändå inte skriver svaret? Jag har fått hjälp nu när det handlar om den största Protestantiska kyrkan. Så jag behöver inte din hjälp ändå. :) #1 Tack!

• Zoella
NordicSunset
0

#2 Men du får gärna skriva vad du fick för resultat på din "snabba googling" så får vi se. Min lärare elelr föräldrar hittade inte heller någonting, utan det var förstnär jag googlade på engelska jag fick svaret.

• Zoella
[rumelle]
0

#3 #4 Jag skriver adrig ut svar på andras skoluppgifter. Meningen med skoluppgifter är att man själv ska lära sig. Om man frågar andra efter svar är inlärningen sällan lika effektiv som om man letar svaren själv. Eftersom du inte hade provat att söka på engelska från början så hade du alltså inte försökt på riktigt. Ska man ha svar på något gällande sådant som inte bara rör Sverige så brukar ju engelska ge snabbare resultat. Konstigt att din lärare inte visste det. Men nu vet du. :)

NordicSunset
2

#5 Tänker inte sitta här och försvara mig själv, men vi ska göra en analys på 3 sidor och eftersom jag inte hittade några enstaka saker så bad jag om hjälp här. ingen tvingade dig att skriva . Gud, jag blir så himla irriterad på folk som påstår saker bara sådär. Tack för hjälpen, Rumelle. Ska inte fråga mer om mina skoluppgifter här utan googla på det på alla språk jag kan först! Ha en bra dag! :)

• Zoella