Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 571 ggr
00eme05
0

Hur träffades du och din partner?

Jag älskar historier hur folk träffades! Allt från mindre detaljerade till "vi krockade i varandra och jag spillde kaffe på honom/henne". Berätta hur du och din part er träffades och hur länge sedan ert första möte var :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Fridaaaa
1

Träffades på gymnasiet. Hade visst intresse för honom redan från start men så träffade jag mitt ex och min nuvarande var också upptagen då.
Men vi pratade en del och sedan blev både singlar och ja på den vägen är det 🙂
Är lite över 8 år sedan nu som vi träffades allra första gången, varit tillsammans i lite mer än 7 år nu

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Wellcraft
3

Jag var så low man bara kunde bli och då kom en gammal kompis till min undsättning.
Tillsammans gick vi runt i  stan hela natten medan hon lyssnade på min ångest och mina känslor.
Efter några dagar skulle hon gå och röka på med sin kusin + en kompis.
Jag hängde på och så träffades jag och "kusinen" som efter ett halvår skulle bli min pojkvän.
Tyvärr eftersom att vi var så low båda två så sysslade vi med droger och sånt man inte ska syssla med.
Men på dagen (halvår senare) vi blev tillsammans bestämde vi oss för att sluta med allt.. Och det har funkat. Nu firar vi snart ett år.

Och nej detta är ingen hur-träffades-ni historia som man berättar för barnen eller barnbarnen känner jag.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund