Killen..
Igår skulle jag sova över hos min kille, som har egen lägenhet. Och vi brukar "strula" eftersom jag ännu är oskuld och vill vänta tills jag känner mig redo, vilket jag inte gör ännu. Och min kille vet om det. Iallafall, vi låg och hånglade en stund och sedan började vi strula lite. Och efter att jag runkat av honom ett tag så viskade han att han ville stoppa in den… Vilket gjorde mig lite rädd, för jag blev så nervös att jag förlorade hela min sexlust. Och jag slutade då, vilket han tog helt fel och frågade hur jag ville göra det. Slutade med ett stort bråk och att jag stormade ut mitt i natten och åkte hem. Vi har inte pratat på hela dagen. Vad gör jag..?
Pratar med honom.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag gjorde det för inte så länge sedan, och han sa att han aldrig skulle göra om det och så. Men nu har han börjat igen..
#2 Hade satt krav. Kan inte en kille respekterar sin tjej så hade jag inte varit tillsammans mer med den killen. Viktigt i ett förhållande att visa ömsesidig respekt
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Få honom att fatta att du menar allvar och att han inte ens ska fråga eller nämna det för ens du gör det. Antagligen blir han så sugen och att han auto tror att du känner samma sak..
Pretty wise //
Jo, har försökt. Men det känns som om han inte bryr sig längre…
Tror att han bara blir sugen..