Beställt en iPhone 6
Beställde precis en iPhone 6 och ville dela med mig utav min lycka.
Någon som har den? Snälla säg att den är bra i så fall! ;)
Är såhär lycklig för att jag behövt leva med en halvtrasig 4s i typ ett halvår och nu kommer jag få en superny iPhone 6
yay
Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still
willing to get our hands dirty”
†
tror nt någon bryr sig
Har ingen, men hört både bra och dåligt om den (som med typ alla andra märken) men hoppas du ska trivas med din 🙂 Alltid kul att förnya sig tycker jag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Jo, så är det ju med allt! Hoppas verkligen verkligen på att jag ska trivas med den. Var så nöjd med min 4s tills den gick sönder haha ;) Hoppas denna håller längre!
†
#4 Ja jag hade en iphone 4 innan men bytte till androidtelefon nu istället 🙂
#5 Jag hade en Android innan men måste säga att jag tycker bättre om iOS. Speciellt med tanke på att jag har ADHD och det finns extremt många bra appar till iPhone som hjälper mig i vardagen. Nog den största anledningen till att jag skaffar mig ännu en!
†
Åh hoppas att du blir nöjd med den! Vilken färg tog du? 😉
Själv ska jag nog satsa på en galaxy note 4.
Vänta bara tills min trolldryck börjat verka
#6 Vant mig vid båda 🙂
Fast utbudet på appar är inte så stor skillnad mellan android och iOS men kanske iOS har några appar inte android inte har? 🙂
Men hoppas du blir nöjd i alla fall 🙂
#9 Tror utbudet blivit bättre på Google Play sen jag skaffade mig min första iPhone men jag lever fortfarande i tron att AppStore har större utbud!
Min hjärna har liksom fastnat på det ;)
†
#8 👍
Är nog lite tråkig jag med, vitt/silver brukar det bli här 😃
Vänta bara tills min trolldryck börjat verka
Har hört ganska gott om den, kameran ska ju vara guld jämfört med i tidigare iphones i alla fall😂
#13 Fast samtidigt kanske den har mer minne än tidigare varianter? Vet inte, men jag stör mig på hur värdelös kameran är i 4:an i alla fall 😛 Det borde man kunna :)
Man kunde väl köpa iphone 6 med 64 gb minne =)
Förstår precis hur du känner, har själv en Iphone 4 nu och beställt en 6:a 🙂 Dem som jag känner som har den är nöjda med den👍
Jag har den, och den är jättefin. Ångrar mig bara att jag inte väntade på 6s.
Alla modeller har blivit mycket bättre när s modellen släppts. (Iphone 4 vs 4s, 5 vs 5s osv)
Åh, vill också ha ny telefon snart! Min börjar sega rejält nu. När jag t.ex. ska gå ur en app får mobilen för sig att jag har dubbelklickat på hemknappen och öppnar "rutan" där man kan stänga ner appar. Blir lite trött på det… Dessutom hänger den upp sig jätteofta och får för sig att jag ska kastas ur appar osv. Det har varit så förr, men det har blivit värre. ;/
Har en iPhone 4s nu, funderar på en Samsung eller en iPhone 6. Vill inte ha en 6 plus, alldeles för stor ju! 😮
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#19 Känner igen de där problemen med telefonen, måste dessutom använda den virtuella hemknappen då min är utsliten, så irriterande!
#20 Ja!
Ska bli så himla skönt att få en ny, vet bara inte när jag får den. Skulle bytt i somras så vet inte vad som hände haha… :(
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Jag är jättenöjd med min! Har en i guld.
#18 Vågar nästan säga att du kommer bli helnöjd med Iphone 6. Den är jättefin, och det är svårt att låta bli att pilla med den. Andrahandsvärdet är bra mycket bättre än tex Samsung, och jag tycker batteritiden är bra. Har varit van vid att ladda mina andra mobiler varje dag. Oftast på kvällen eller morgonen för att få den att räcka en hel dag. Min Iphone 6 leker jag med hela tiden, kollar mejl, spelar spel, messar, instagram, ringer m.m. och batteriet vara då nästan exakt 2 dygn utan laddning. Hade kunnat få den att vara längre om jag hade minskat användandet något. Men det är som sagt svårt att låta bli 😃
Köpte en i guld och ett Apple leather skal till.
Känner igen mig där😛 Här sitter jag med min halvtrasiga Iphone 4s😟
Kommer troligtvis byta till android, men det kan lika gärna bli Iphone (man vet aldrig med mig, haha).
6:an måste vara ganska bra då jag läste att den blev utsedd till årets mobil om jag inte tänker helt fel nu, eller om det var 6+ kanske..?
#1 Shut up😴är trött på sådana som dig.
Du kommer bli supernöjd 😍 skaffade en 64gb i guld, och är så himla nöjd! :) Den är supertunn, men man blir förvånad över hur lätt den är jämfört med de tidigare modellerna, tog en stund att vänja sig 😁 Nu tycker man ist att de gamla är som små tegelstenar 😅 hehe. Dock kan jag inte tycka att batteriet är förbättrat på nåt sätt, men kanske beror på någon platstjänstinställning jag har på :p Men over all så är jag extremt nöjd med den! :) Skulle inte byta ut den mot nåt :)
Medarbetare på Chihuahua
Har en iphone 6 och jag måste säga att jag har lite svårt att hantera den hittills, den är så jävla stor och hal tycker jag.. Men ja, annars är den helt underbar precis som allt annat som Apple gör :)
Pretty wise //