Julklapps tips?
Kanske lite tidigt, men ja.. undrar om någon har ett bra tips på vad jag ska ge min pojkvän i julklapp? han är 16 år och vid jul har vi varit tillsammans i 5månader.
Han har inte något direkt intresse heller :/
Ge något fint som symboliserar eran kärlek! Det behöver inte va något stort :) Tanken räknas ju :D
Jamen.. jag kan inte komma på vad det skulle vara..:p
Det finns som ex speciella smycken :3
Känns en gnutta onödigt att köpa smycken om dom aldrig blir använda:/
Vet du vad han gillar? Försök att tänka på sånt du vet om honom och som han tycker om och utgå utifrån det. Asså t.ex någon favoritmat, film, doft, spel osv. Tycker också det är jätte svårt att köpa saker till killar/män. Vet inte vad jag ska köpa till min pappa. Kanske strumpor, bil-doft sak och ev någonting mer hade jag tänkt. :)
//Flöffo
Haha.. asså jag har ingen aning på dom bitarna.. eller spel vet jag ju men vill inte ge han ett spel han kan spela istället för å va social med mig;)
Jag menar att du kan ta inspiration av dom sakerna han gillar. Vad heter hans favorit spel? :)
//Flöffo
Food. Everybody loves food.
Nejmen, jag har ingen aning. Hur mycket får det kosta? :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#7 ingen aning om vad det heter..:p #8 haha fräscht å slå in mat;) Nämen vafan int vet jag ba kom med tips liksom:)
#9 Tänkte på typ parfym eller liknande? Om han nu använder det och tycker om det. ^^ är skitdåligt på sånt här själv så xD
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
De är ju de att ja tror inte han skulle använda parfymen kanske nångång men asså ja.. :p