(X) Käärleek
Hejsan svejsan :) Okej nu ska jag ta det från början.
För ca ett år sedan så började min syster lära känna en kille och jag träffade på honom också när han var hemma hos vår mamma då med min syster. Allt fler gånger kom han dit för att vara med min syster och även jag lärde känna han bättre när jag kom dit på helgerna. Såklart började jag bli lite små kär i honom då. Han är verkligen världens goaste kille och söt också. När han var då hemma hos oss brukade vi spela kort, sitta och prata, han åt middag med oss och vi kollade på tv m.m. Men i alla fall så försökte jag visa det lite i mellan åt att jag faktiskt tyckte om honom . Så en dag kom han hem till oss igen och min syster då som bor i lägenheten bredvid är ihop med en kille som då är redan kompis med killen jag skriver om. Så i alla fall gick vi in till de och umgicks och senare när mamma slutat jobba på kvällen kom hon också in och vi började spela kort och hade sånna fräcka konsekvens lappar. Under kvällen drack ju de alkohol och han blev ju lite påverkad men var ju ändå medveten om vad han gjorde. Han och jag satt bredvid varandra och han började flörta med mig. Tex smekte mig på låret, kysste mig på kinden och sade sådana flört kommentarer också. Vi hade också musik på och han drog upp mig så vi dansade lite och sen så kom det ett tillfälle där han och jag kom mot varandra så våra fingrar flätades ihop och sen precis sekunden efter tar han mig på brösten. Jag gillade ju det såklart för att då vart jag så kär i honom och sen även kom det fram att han hade fattat att jag gillade honom. Men så hade jag ett litet problem, min syster gillade honom också och jag var så jävla osäker på vad hon tyckte om att han och jag höll på och jag ville ju vara med honom. Men hon sov typ ändå hela kvällen där inne så hon missade ju ändå en del av vad vi gjorde. Sen på natten (vi kom inte i säng för än 4 på morgonen) så sov vi 3 i samma säng och ja sen så nästa dag åkte han hem.
Sen nästa gång han kom så var det jätte stelt mellan han och mig så då kände jag mig riktigt osäker. Nu har ju tiden gått och vi träffade han mindre och mindre och till slut inget alls. För nu för kanske 4 månader sen skaffade han sig en tjej och mina känslor under året som gick svalnade. Men han har snapchat och jag har blivit kär i honom igen och han och jag snapar en del. Men eftersom vi snapar och ibland skriver han lite saker och så, så känns det precis som han gillar mig lite och vill typ hitta tillbaka till den kontakten som vi hade. Men ibland verkar det inte alls så. Och jag tycker det är sjukt svårt eftersom jag är så kär i honom<3 och så har han ju sin tjej.
Ursäkta men jag tror inte han var kär i början… han var full och kåt. Och sedan skämdes han för det. ;)
Risken finns faktiskt att #1 har rätt…
Medarbetare på Skor iFokus
Tror inte heller att han vart kär i mig i början. Men tror ändå han fick upp ögonen för mig lite i alla fall senare för att så som han var mot mig så tror jag det :P Men nu känns det så svårt för jag gillar han som f*n fortfarande och så snapchatar vi en del..Men så har han tjej :( Sen han skaffade sin tjej så har han blivit så stel och ja så av sig men nu för någon dag sen så skickade han på snap några saker och då kändes det precis som han ville börja umgås med oss igen
Du får nog tänka om och försöka ha honom som kompis igen. Han har ju trots allt en tjej nu och det är det bara acceptera. Men vänner kan man ju vara oavsett om någon har partner eller inte :)
Ja jag förstår ju att vi kommer bara kunna vara vänner eftersom han har sin tjej fast jag ändå tycker om honom så mycket som jag gör :)