Intresserad?!
Hej. Jag tror en kille i min klass gillar mig. Han är typ 5 cm längre än mig vi både e kortväxta. AJA men för några dagar sen så var han framför mig o petade på min näsa o sa att min näsa var söt. Sen så på engelskan så satt jag i samma stol som min vän fast var bakom henne o han sitter brevid hennw o han tog sin penna o petade den på min byxa sen så slutade han. I tekniken idag i fredags så jobbar vi o min kompis ihop o bygger en bil så han hållde på med motorn o min kompis hjälper aldrig till så jag sa behöver du nått? Han ba ja, kan du hitta en linaj? Så vi letade men han hittade först och sa jag hittade tack ändå. Sen så brände jag mig med limpistolen på alla fingrar så jag skrek o min andra vän hjälpte mig o tof mig till skolsystern ( mina fingrar tappade hud o var varma o röda ) så sen så gav hon mig bandash.var lite skadad på andra fingrarna med och han såg o ba shit vad har hänt så jag berättade o sa att det var nt allvarligt så han sa typ som han var rädd är du dum i huvudet?! Det är allvarligt. Sen så rörde han mitt hår lugnt och klappade mitt ansikte löst och rörde min hand. Sen sa en annan kille du o han passar ihop för ni e typ lika långa o då svara han inte vad han sa. Han fyller år 20/11 och han älskar godis så ska nog ge han godis på måndag, är han intresserad av mig?
såklart finns det ju en chans att han är intresserad eftersom det verkar lite underligt om man bara äe klasskompisar.. vet ju dock inte vad ni har för relation i klassen men ja du kan ju alltid typ skriva lite med honom å kanske prata med honom om den saken?:)
Ja han är intresserad.
You can not judge me unless you know me.
Det vet bara han, men du kan ju fråga. ;)
Det är rätt svårt för oss att sitta på ett forum och gissa på om han är intresserad eller inte. Vill du veta ifall han är intresserad kan du ju alltid fråga honom, det är det absolut enda sättet du kan få ett klart svar på.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag vågar inte :(
Är du intresserad av honom?