Någon som haft?
Hej! Jag undrar om någon haft samma problem som jag… Jag hade inte anorexi denna gång. (Förlåt om inlägget är onödigt, ville bara få ur mig allt.) Jo, illamåendet jag har visade sig vara en njurinflammation och mitt blodvärde var 45… Det ska vara runt 120 så jag mådde väldigt dåligt. Ja… Vi åkte akut till sjukhuset efter att ha varit på hälsocentralen. Men läkarna visste inte var det var för fel men jag fick två blodtransfusioner pga att blodvärdet var lågt. Blev skickad till Karolinska sjukhuset i Huddinge. Fick göra en njurbiopsi och njurarna var rätt skadade så då skulle jag få en sorts kortison, men fick två allergiska reaktioner av den. Dessutom fick jag en CDK inopererad. Så nu ligger jag och ska fira min femtonde födelsedag på sjukhuset med en sorts dialys och mediciner. Utan presenter men mest av allt utan min mamma och syster… Kände bara att jag ville berätta för någon bara… Just det! Finns det någon rolig affär här i Huddinge? Min pappa ska ut och handla något tills på söndag… Och finns det något sätt att fördriva tiden på sjukhus? Är det någon som haft någon njurinflammation förut? Känner att jag skulle vilja ha andras erfarenheter… :) (Vet inte vilken grupp som är rätt…)
Men usch. Hoppas du blir bättre snart, krya på dig! 😕
//Flöffo
#1 Hon vill väl ha svar från andra tonåringar, (och deras erfarenheter) dessutom var det inga hälsofrågor. Knappt haha. ;) Ts, När min bror var på sjukhus pga blodförgiftning så fanns det en dator han satt vid och spelade ofta. Alltså en tjockis dator det här var fyra år sedan, haha. Han var tretton år och låg på sjukhus i flera veckor på sommarlovet. Såå… det kunde vara värre. ;) krya på dej.
Jag älskar att lösa korsord och sånt, det kan man ju göra i mängder? Och läsa en massa böcker! Har du en dator du kan använda? Isåfall finns det ju en massa roliga kortspel! Usch vad gammal jag lät nu… Korsord, böcker och kortspel! Men det är faktiskt riktigt kul tycker jag! Att lära sig virka är ju också kul! Eller sticka! (Jag är bara 19, undra hur jag kommer vara som 50-åring!)
Medarbetare på Skor iFokus
Tack! Ja, jag ska vara kvar här i några veckor, blev sämre så ja… Jag har ingen dator att använda… Men jag får väl hitta på något :) Tack återigen.
Alltså menade att de kanske hade nån dator du kunde låna🙂