Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2553 ggr
thatgirl101
0

(X) Första gången tips?

Hejsan, alltså nu är det så att jag och min pojkvän varit tillsammans tag nu och vi är väldigt nära att gå hela vägen, saken är den dock att jag är oskuld, men inte han. Han blev av med sin oskuld när han bara var 14 och nu är vi båda 17.

Han har pullat mig lite och så, det var jätteskönt. Men jag är rätt orolig för att första gången ska göra ont och att det ska blöda, jag är redo att ha sex, men jag är rädd att jag ska göra fel och så.

Så skulle någon komma med typ lite första gången tips?

[Älskamig]
0

Jag hade knappt aldrig pullat mig själv när jag och min pojkvän började "känna på varandra" lite mer. 😊Jag kan säga att jag inte alls tände på själva pettingen, utan bara själva smekandet… Tog många gånger innan han ens lyckades pulla mig, för att jag var trång, nervös och hela villevitten… 

Well. Efter några gånger som han hade pullat mig, så började vi köra på gnidsex. Ett sätt att lära känna varandra ännu mer, och jag slappnade av mer (vi hade dock vart tsm i över 2 år innan vi hade sex 😃) … Tillslut hade vi sex på riktigt och det gjorde ont. Jag spände mig och var nervös, men han gjorde mig lugn, så det gick bra. 😊

Är du bara avslappnad och så, så tror jag det kommer gå bra. Du njöt av att han pullade dig, så då blir det nog bra när han kommer in i dig med. Bara du slappnar av och känner dig trygg. :)

powerade
1

jag har nog alltid varit dendär avslappnade tjejen när jag kommit förbi detdär blyga stadiet, så allt såntdär har aldrig varit något problem.. men ja.. tar han det försiktigt å ni ser till att det är glidigt och att ni"värmerupp" och slappnar av så bör det inte ta så ont iallafall, sen så om det blir för jobbigt så är det ju ändå din pojkvän, bara att säga till honom. Det med att göra fel.. Han vet att du är oskuld? Alla vet att man inte är en stjärna första gången man gör någonting. Provar man aldrig kan man aldrig göra rätt heller:/ vet exakt hur det känns för jag var alldeles nyss i den situationen men man får försöka att inte tänka på det så mycket och liksom bara göra!:)