Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1448 ggr
[[Mellebelle]]
0

tips på hårtork

nån som kan tipsa om en bra hårtork som e hyffsat billig? har försökt få hjälp på hår iFokus men ingen svarar där och behöver tips så tänkte pröva här också. funderar på denna, kan det vara något? eller har ni några andra bra tips? http://www.ellos.se/waves/hartork-2200w-hd-105697-1/421482?tduid=6a464e342c05786c3762420f924253f8&extcmp=04_TD_AFF kanske nån som finns på åhlens eller liknande ställen så kan man bara fara ner till stan o köpa så slipper man betala frakt.

[LUV]
0

jag har en hårtork som bara ligger och skräpar här hemma (nästan oanvänd) som du kan få köpa för en tjuga + frakt! :)

[Tilde]
0

Jag använder endast hårfön med diffuser (främst för jag har lockigt hår) då det är mycket mer skonsamt för håret. De ingår med vissa hårfönar, så det rekommenderar jag att kolla efter. 🙂 Kan kolla upp vad min modell heter imorgon :)

[LUV]
0

#1 den kommer förresten från coline och går att fälla ihop (=bra när man reser också), kan tänka mig att ge bort den tillomed (om du betalar frakten) då den verkligen inte används här hemma!

[[Mellebelle]]
0

#1 jaha kan du skicka bild osv? :) följer det med kartong?

#2 hon har inte lockigt dock :/  fast hon lockar ju det annars :p meninte naturligt lockigt. skicka gärna endå tips:)

[Tilde]
0

#4 Det spelar ju ingen roll - en diffuser behåller lockarna men är också betydligt mer skonsam mot håret än ett vanligt munstycke på hårfönen. Luften fördelas nämligen istället för att vara koncentrerad på ett så litet område. :) Så det rekommenderar jag till alla slags hår!

[[Mellebelle]]
0

okej ja jag får fundera lite :)

[LUV]
0

#4 kan fixa bild ikväll/imorgon! :) tyvärr har jag inte kvar kartongen, men jag packar den såklart ordentligt när jag skickar den! :)

[[Mellebelle]]
0

okej tack :)

[LUV]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

här har du lite bilder:

[[Mellebelle]]
0

tack så mycket :) men jag tror jag faktiskt köper en helt ny istället, tror jag hittade en som e för bra pris men endå väldigt bra :) super snällt för din omtanke iallfall❤️

[LUV]
0

ok :)

Nareg80
2

#11Förlåt om jag tar över tråden lite, men min syrra önskar sig en hårtork i julklapp, och jag är ganska ung, så jag kan inte köpa så dyr. Eftersom att mellebelle skulle köpa en ny istället, kan jag få köpa den av dig då?:) du får gärna bestämma priset:) ganska knäpp fråga kanske, men den är verkligen perfekt till henne:) jag betalar f frakt också såklart:)

[LUV]
1

#12 absolut, du får jättegärna köpa den! kontakta mig via pm så snackar vi vidare :)