Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 953 ggr
Whippet
1

Vad kan man ge i julklapp?

Vad kan jag ge i julklapp till dessa? Förslag/tips :)

Mamma 46 år:

Pappa 48 år:

Storebror 24 år:

storasyster 22 år:

Storebror 20 år:

Kompis 13 år:

I'm out Vilar huvudet i handen

Gladasvampen
0

Du kan till exempel göra hemmagjord body scrub, eller kanske gjuta egna ljus i små koppar av stumpar, eller möjligtvis egna smycken i fimolera. Dessa presenter är enkla och billiga att göra hemma själv, bara att klicka på länkarna så kommer olika guider upp.

Om du inte vill göra själv utan köpa kan du säkert hitta något snyggt till mamma och storasyrran på the body shop. Du kan även hitta något till grabbarna där också, men det blir ganska dyrt :)

HPmarsvinet
0

Godis är alltid succé här hemma iallafall, kanske något på TGR?

[Älskamig]
0

mamma: halsband och parfym (finns billig parfym på rusta och billiga smycken på glitter) pappa: något han gillar? storebror 24: bor han själv, någon inredningspryl? storasyster: inredningspryl? parfym? smycke? storebror 20: samma som andra brorsan…. kompis: något smycke spm tyder på vänskap?:)

Whippet
0

Tack för alla svar!

#1 Ah vad coolt med body scrub det måste jag göra till mamma och syrran! :D

#2 Jag ska kolla där tack, godis är bäst men det blir så mycket godis med allt annat typ sånt man bakat ;D

#3 Kan ju alltid säga lite om varje person :) För jag har tänkt liite själv nu :D

Mamma 46 år: Body scrub hemmagjord ;) 

Pappa 48 år: Svåår

Storebror 24 år: Bor själv, han gillar typ ''coola'' annorlunda saker eller vad man ska säga, hans inredning i huset är rätt typ '' soft'' eller vad man ska säga det är typ lugna färger, inga skrikiga så en inrednings sak kan man ju alltid köpa på chili kanske:)

storasyster 22 år: Ska köpa ett armband infinity sister :)Body scrub hemmagjord, hon bor hemma än så länge, ska precis börja jobba för hon har gått klart utbildningen så man kanske kan köpa någon inredning också som hon kan ha i sitt ''eget'' sen när hon flyttar men det dröjer säkert 1 år men ja..

Storebror 20 år: Han är såå svår! Han är bara vid sin dator, och spelar och sånt ._. Och han har det mesta .. 

Kompis 13 år: Ja jag har tänkt att köpa ett friend armband eller något :)

I'm out Vilar huvudet i handen