fuckar upp allt
Har knappt ätit något på två veckor, har verkligen ingen aptit och mår illa när jag äter. Och idag gjorde min flickvän slut med mig och hon var det enda jag levde för, vi skulle ses om 18 dagar, jag har verkligen sett fram emot det men nu hatar hon mig. Varför fuckar jag upp allt? Vill bara bort från allting.
Ett tips om mat, äta något som du gillar tex nutella eller chips. Ta lite i taget och sen kan du prova typ ärtor eller bönor, ta det när du känner dig redo. Apropå din flickvän har hon någon anledning att hata dig ?
Jag tror inte att du fuckar upp allt det tror jag verkligen inte👍hitta nya ljusglimtar i ditt liv och låt dig glädjas av dom❤️
Kuratorn på min skola sa att jag skulle rada upp alla gånger jag skrattar i en vecka vilket funka jättebra för mig men alla är olika 😉
Stort lycka till och du är inte dålig på något sätt👍🙂
allt är temporärt och det som händer nu kommer inte spela lika stor roll om några år. det du nu tycker är viktigt kommer verka meningslöst och så. har varit i nästan exakt samma situation men det kommer bli okej det blev det för mig jag lovar, du kommer vara så glad för att du var stark ♡
du kan alltid pma om du känner för det, jag finns här för dig kram
Funkar du upp allt!