Hannibal är snygg
Haha, kanske låter konstigt att jag tycker att en kannibal är snygg… Haha. Håller på att titta på lite skräckfilmer. Eller… Pappa tittar och jag sitter också i tv rummet så tittar lite också. Just nu tittar han på någon film som heter Hannibal någonting. Hannibal så tänker jag på 'när lammen tystnar' har aldrig sett den, men enligt ett fb test 'vilken filmskurk är du?' Så var jag visst hannibal, visste inte vem han var så googlade. Har alltid tänkt på honom som en gammal gubbe med en slipknot mask på sig. Haha… Men nu när jag ser denna så bah 'oj vad snygg!' Haha, vet inte varför jag skriver detta, har väl inget liv för jag är liiiite trött och försöker tänka på något annat än Paranormal activity eller vad filmen heter… Hahahahahah…. Vrf skriver jag hahahahaahah ? Vad är det roliga…. Ok måste nog sova nu hahah…. Känner mig full.. Hahhaa
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Hannibal rising utspelar sig ju innan "När lammen tystnar" och visar alltså hans uppväxt och när han blev kannibal. I de andra filmerna är skådespelaren något äldre, ja. 😉 Sedan är det ju inget konstigt, det är ju en skådespelare och alla kan ju vara attraktiva utseendemässigt utan att man gillar dem på annat sätt.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#1 aa, rising hette den ja. Bara för jag inte har något liv så kan jag säga också att jag också tycker Voldemort är snygg. Även om han är omänsklig. Darth vader är också snygg(när han har masken på sig) Haha… Jag tycker alltid 'dom onda' är de snygga även om dom inte är mänskliga.. Haha
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
#2 Fast det är väl inget konstigt i det. Man kan finna folk attraktiva ibland utan att man kanske vet varför eller har en endaste tanke på att kunna vara med denne. Men jag vill nog påstå att Vader/Anakin ser bäst ut i Star Wars episod III (och då inte i senare halvan utav filmen).😎
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus