GTA 5 Online Xbox 360
Här tänker jag ha en tråd som bara handlar om GTA 5 Online i Xbox 360! Söker ni vänner kan ni skriva era namn här så addar jag och andra till er :) Skriv gärna vilken level ni är på.
Jag heter Britneix på Xbox 360 och är en tjej, så det vore roligt om det finns fler tjejer som spelar gta5 online här. Jag levlar upp i stort sett hela tiden men just nu är jag på lvl 55, adda gärna!
don't let anyone destroy your happiness 

Du kan ju kolla in på Datorspel ifokus. Där finns det säkert fler som spelar GTA V online.
Jag har GTA V till Xbox 360 men har inte Xbox live så jag har aldrig kört online.
Lägg gärna till mig: xEPIC PEANUTSx
Jag körde rätt mycket innan och blev level 68, dock så har jag sålt mitt Xbox 360 för att köpa ett Xbox One om ett par veckor, så kommer kanske behöva börja om från 0 då.. men har ju fortfarande samma Xbox Live profil så lägg gärna till mig ändå ^^
/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.
#1 Tack, lagt upp ett inlägg där! #2 Addar dig ikväll, kommer du ihåg ditt användarnamn i gta online tror jag knappast på att allt du har gjort är borta hehe
don't let anyone destroy your happiness