HĂ€rliga fredag!
Dock sovit kasst natten till idag sĂ„ Ă€r svintrött men aja, Ă€r det fredag sĂ„ Ă€r det đ Och dricker man inte vin, ja dĂ„ fungerar Pepsi i ett vinglas med (dricker jag just nu haha)
Sugen pĂ„ att titta pĂ„ film men vet inte vilkenâŠ
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Jag Àr hungrig :(
Vem vill vara med pÄ mitt Attack On Titan maraton? I have cookies!
Portal Is Love, Portal Is Life.
Ăta lunch, vĂ€nta en stund och sedan gĂ„ en runda med sambon och den lille vovven (den stora fĂ„r mindre runda ikvĂ€ll, orkar inte lĂ€ngre rundor i det tempot lĂ€ngre)
R.I.P Strössel du kommer alltid finnas i allas hjĂ€rtan! â€ïž
LĂ€ngtar tills jag kan skaffa min andra tatuering! đ
Det Àr blod i hela trapphuset:0
Innan du gÄr hemifrÄn, kolla bÄde en och tvÄ gÄnger sÄ att du Àr sÀker pÄ att du har huvudet med dig!
Min kompis sÀger dom dummaste sakerna ibland.. Idag trodde hon att killars kiss var i pungen ._.
APELSINEN HETER MANGNUS
#9 HAHHAHAHAH, Det var det bland det bĂ€sta jag hört đ
#11 haha en annan gÄng sÄ var hon och praktiserade i en affÀr och sÄ kom det in en dam och frÄgade henne "vart har ni sytrÄden?" hon svarade "..vad Àr det?" xD
Hon Àr inte den smartaste som finns men gud det Àr omöjligt att ha trÄkigt runt henne :P
#12 HAHAH, stackarn đ
Mördar Anders Àr lÀskig nÀr han glor pÄ mig:S Han springer i sitt lilla hjul och plötsligt stannar han och bara glor:|
Innan du gÄr hemifrÄn, kolla bÄde en och tvÄ gÄnger sÄ att du Àr sÀker pÄ att du har huvudet med dig!
Oh god⊠var igĂ„r pĂ„ pingstfirande med sambons familj. Fulla gamlingar Ă€r nog det vĂ€rsta som vet - speciellt Ă€r de Ă€r danskar. đđ
NÄgon som vet hur man lagar dragkedjan pÄ en vÀska:(?
HjÀlp. AlltsÄ hjÀlp.
Hot hotâŠ
Aldrig nÄgon som svarar i trÄdar .-.
Idag gick jag ner i köket och började prata om Attack on Titan med min mamma. Det var skitkul, hon fattade ingenting. xD
#20 Lika som nÀr jag pratar om Howrse med min mamma. ;)
3-Ă„rsdag med sambon idag â€ïžđ„ł Efter tvĂ„ timmars bowling har jag svinont i hela benen - hahahaha! Borde nog börja trĂ€na mer⊠men att göra "knĂ€böj" med nĂ€stan 10 kg i tvĂ„ timmar Ă€r alltsĂ„ inte lĂ€tt. :(
NÄgon uppe?
#23 som vill prata?
Har ritat i 4 timmar och 26 minuter nu.. Ăr typ bara halvvĂ€gs klar đ€Šââïž gud vad lĂ„ng tid det hĂ€r ska ta dĂ„
NÄgon som vill prata nu dÄ:P?
Nu har jag ritat klart ^^ tog 7 timmar.. Nu kommer den jobbiga delen bara. Jag mÄste vÀnta kanske en timma innan jag kan lÀgga upp den nÄgonstans. Har filmat och gjort speed drawing som jag nu vÀntar pÄ ska bli klar och sen mÄste jag lÀgga upp den pÄ youtube SEN kan jag lÀgga upp bilden vart jag vill xP trÄkigt att vÀnta bara efter all denna jÀvla tiden T-T
I NEED A TAMBORINE *Runs around in gypsy dress*
vajmkojv. om du trycker pÄ bra inlÀgg fÄr du en osynlig kaka :D
#29 COOKIE *Noms invisiable cookie* OMFG NOM
http://ask.fm/JessicaReips
SÄg just pÄ Harry Potter och den flamande bÀgaren. Haha nÀr "mörkrets hÀrskare" var sÄ dÀr liten i början-pÄ-slutet. Haha jag dog! Sen fick jag vÀrsta astma anfallet att att skratta och jag sprang runt i hela huset för att hitta medicin.. Hittade till slut EN sista, haha och sen var jag rÀddadXD
#30 Du kan fÄ massoj med kakoj föj att onsynliga kakoj haj jag övejallt :DDDD
#33 YOU SHALL BE MY GOD FOREVER *Worships*
#34 :DDDDDD
*is worshipping* EVERYONE, WE SHALL WORSHIP ISLANDSHĂSTEN AS OUR NEW GOD BECASE OF THE INVISIABLE COOKIES
Unnade mig pizza idag. Seg nu, ta det lugnt resten av kvÀllen :P
För. Mycket. Sims.
Jag borde dra ner pÄ datorsittandet hos pappa. Fast jag sitter ju inget hos mamma.
Whatever.
(simmar vidare)
Tass Josephine
Ă hhh vad jag just gjorde bort migâŠ
#39 hur??
Gud vad bra jag stavarâŠ
#40 jo pappa drog upp byxbenen jÀtte högt sÄ att det sÄg ut som tjejtshorts och dÄ sa jag: dra ner byxorna pappa! Haha Gud, jag menade givetvis byxbenen men det lÀt ju lite..ja:P
haha jag dör typ ibland för jag sĂ€ger sĂ„ felâŠMen det Ă€r lite kul i efterhand:P
Gud vad bra jag stavarâŠ
#42 ja, haha efterÄt jaXD
japp
Gud vad bra jag stavarâŠ
Imorgon ska jag och min kusin Äka till landet sjÀlva:D (min hund Àr oxÄ med sÄklart)
#45 kul!
Gud vad bra jag stavarâŠ
#45 det ska bli sÄ spÀnnande att Äka bÄt sjÀlva oxÄ;))!
#47 har du inte heller sÄ mkt att göra?? du e typ ensam om att se till att jag har nÄgot att göra just nu;P
Gud vad bra jag stavarâŠ
#48 nÀe jag har urtrÄkigt:P haha kul att nÄgon svarar i hela fall;))
KÀnner samma sak⊠sitter inne för det Àr typ 6 grader ute hÀr:P (Finland) vad Àr det för vÀder i svenne landet dÄ? om du Àr dÀr;)
Gud vad bra jag stavarâŠ
#50 det Àr ganska varmt hÀr i "svenne landet;)" men tyvÀrr vÀldigt molnigt:C
OK⊠skulle hellre ha molnigt och varmt hela sommaren Àn soligt och sÄhÀr kallt⊠om det inte vore för "folket" hÀr sÄ skulle jag nog vilja Äka hem till Sverige nu⊠Eller det Àr ju mysigt att vara i stugan vid vattnet och allt men inte sÄ kul nÀr jag blir förkyld för jag envisas med att bada i 10 grader;/
Gud vad bra jag stavarâŠ
#52 bada i sÄ kallt? Brrr lÄter inte skönt;C det kallaste jag badat i Àr 14 grader:3
#53 nej det va vĂ€l inte sĂ„ vĂ€ldigt skönt⊠har hjts till 14/15 nu men första gĂ„ngen jag badade var det 10⊠jag kunde inte andas först för fick "chock" men nĂ€r man hoppat i nĂ„gra gĂ„nger sĂ„ kan man andas men det var omöjligt att vĂ€nja sig med kylanâŠ
Gud vad bra jag stavarâŠ
Saker jag skrev i ett chatrum idag. xD
"The moment when ur Reading about how to do witchcraft spells on the internet, and your mom come sin, and you opend a tap with my Little pony on it."
"It was like, really akward, me and my friend where roleplaying that i was a girl who accidently passed trough a portal to Another universe, where time passes much faster, so, its like, year 3850 there, and I try to figure out how to get back home, and at the same time, i try not to get anyone to notice that Im much different. And, I meet this guy, who falls in love with me, and after a while, I start liking him too, and when i finally found a way to go back to my universe, he comes with me, and we become a couple. And then, like, right after the roleplay, she was like "I love this waffle." And I said, reffering to the roleplay, "Are you cheating on me with a waffle? xD I DONT WANNA BE UR GIRLFIRNED ANYMORE" And she was like "⊠since when are you my girlfriend?" And I was like *facepalm*"
Precis nĂ€r man tĂ€nkt gĂ„ och lĂ€gga sig börjar katten jama och skrika. Jag hatar dig Mysan â„
Haha Ärka lÄsa en sÄ rolig trÄd⊠fattar inte hur man inte kunde tycka den va rolig, vadÄ onödig ? onödigt att ha kul:`D
Gud vad bra jag stavarâŠ
OK nu har 2 till oseriösa trĂ„dar lĂ„sts nu har jag ju inget att göraâŠ
Gud vad bra jag stavarâŠ
Hej hopp nu tog det stopp, tugga och svÀlj trevlig helg.
OMFG ingen svarar pÄ snapchat klockan Àr ju bara halv 2⊠xD
OMFG ingen svarar pÄ snapchat klockan Àr ju bara halv 2⊠xD
Min kusins mobil plingar hela tiden och min Àr helt tyst. Forever alone assÄ x(
Never look down on someone unless you're helping them up ~
Lagar go middag đ
Ska palla mig ut och springa men det gÄr ju bra i spelet sÄ kan inte ge upp. ;')
Varit i GBG pĂ„ Liseberg, sovit pĂ„ supermysigt hotell (dat hotell frukost assĂ„!) och shoppat! Borta bra men hemma bĂ€st eller hur đ
Glad midsommar till alla.
Jaha, vad ska man göra idag?
Glad midsommar! đ
//Flöffo
Jag har fiskat och ska fiska mera i natt :)
#70 jag Àlskar att fiska, har ocksÄ fiskat!
Gud vad bra jag stavarâŠ
TrĂ„kigt, trĂ„kigt, trĂ„kigt, trĂ„kigtâŠ.
MÀtt Uch vrf skulle dom göra sÄ jÀkla mycket god mat?
Gud vad bra jag stavarâŠ
Jag blir sĂ„ förbannad.. ALLTSĂ FY GRRR FĂR KONCENRATIONSSVĂ RIGHETER!!!! SĂ„ jobbigt att behöva gĂ„ ut i trĂ€dgĂ„rden för att kunna lĂ€sa. Och nu sitter en fĂ„gel och kvittrar. NĂ€r sjutton ska jag fĂ„ uppleva KONCENTRATION??? Guhhgfjxhfjfhdhijodyj :(
Hade just en livlig diskussion med hundarna om pinnar.
Tass Josephine
Hade just en livlig diskussion med hundarna om pinnar.
Tass Josephine
SĂ„ himla glad!!! Det Ă€r sommar. Snart fĂ„r jag hem en ny kanin. Anko kommer hit snart. I december ska vi till USA. DĂR av lycka typ.. :D
Be the best version of you.
- Zoella
FLUTTERSHY DU DĂDAR MIG â€ïž_â€ïž
JAG SKA PĂ HUNDLĂGER OM TYP 1 DAG (23:e) LĂNGTAR SĂ MYCKET. đ
//Flöffo
Wohoo Rhodos here I come! đ
Vill ha nya vÀnner!
Jag Àr 97:a.
Söker vÀnner födda 99-94 i Stockholm.
Gillar sport, tv, film, musik, ha kul m.m.
Typ det mesta, kan ocksÄ prova nya saker.
Pm:a om det lÄter intressant.
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
VEM VILL BLI HĂG PĂ POKEMON MUSIK?
LĂGER SNART
//Flöffo
Vilket land tror ni jag kommer ifrÄn?
#84 Sverige�
Nya i fokus ser sÄ trÄkig ut :\ gillar det inte, kÀnns sÄ sterilt.
Gillar inte uppdateringen:C saknar den gamla..
Ăr jag den enda som gillar den? xP
Hur bokmÀrken man trÄdar? Och vart Àr guldmynten?

Avskyr den hÀr typen av design. SÄ rörig och ful tycker jag. Jaja, bara att vÀnja sig⊠Tycker att det nÀstintill utmÀrkt sÄ som det var tidigare.
Usch.. Gillar inte den nya designen.. Kommer aldrig vĂ€nja mig vid denna. đ
Förut var sidan unik och stack ut, en sida man kunde kÀnna sig hemma pÄ. Nu ser den ut som alla andra sidor, nÀr jag tÀnker efter ser den ut som en hemsida till nÄn bank.
Förut var sidan unik och stack ut, en sida man kunde kÀnna sig hemma pÄ. Nu ser den ut som alla andra sidor, nÀr jag tÀnker efter ser den ut som en hemsida till nÄn bank.
Jag tror jag kan komma och tycka om den nya designen! men det Ă€r klart att det kĂ€nns konstigt i början đ
Den nya designen kÀnns lite artificiell.
Vrf Àr bilden högst upp bara pÄ tjejer?
Avskyr den nya designen :(
Be the best version of you.
- Zoella
Gillar inte heller den nya designen⊠man kan inte kolla vad andra skrivit för inlÀgg, bra inlÀgg grejerna Àr gröna frÄn början, snacka om att jag stör mig pÄ det⊠Och detta som #98 sa det Àr vÀl som om det skulle va tonnÄrstjejer iFokus? Tycker den va bÀttre innan.
Gud vad bra jag stavarâŠ
Gud vad alla klagar :P det Àr bara att leva med det ^^
#100 Hur menar du med att inte kunna se vad andra skrivit för inlÀgg? För det kan man göra :P GÄr jag in pÄ din profil kan jag se nÄgra av de inlÀgg du deltagit i senast :)
# 102 ja jag mÀrkte det sen⊠nu nÀr man börjat vÀnja sig sÄ tycker jag mer om det!
Gud vad bra jag stavarâŠ
#98 För det finns typ 3 aktiva killar pÄ tif
#104 men det betyder inte att det inte kommer fler⊠dessutom sĂ„ finns det ju vissa personer som bara lĂ€serâŠ
Gud vad bra jag stavarâŠ
#98 För att dom tyckte det var en fin bild.
Stek inte korv i mycket smör för dÄ finns det chans att de ger hÀmnd och skjuter smör;(
#107 Slutar inte sÄ bra dÄ, nej⊠Har hÀnt mig ocksÄ hahaha⊠:((
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC Àr bÀst -
PÄ jobbet idag(sommarjobbar) sÄ gick en av skottkÀrrorna sönder nÀr en av de jag jobbar med skulle tömma den. Hela handtagen & hjulet gick av, sÄ att den blev i tvÄ delar. Har nog aldrig skrattat sÄ mycket, skrattade fortfarande en halvtimme efterÄt.
Det Ă€r nog inte sĂ„ bra att vara övertröttâŠ
#106 jo den var ioförsig fin⊠jag bryr mig inte igentligen jag var bara riktigt irriterad pÄ allt dÄ⊠Och vet att du inte skrev till mig.
Gud vad bra jag stavarâŠ
Bra dag. Men nu har jag trĂ„kigtâŠ. Tips vad man kan göra? (inte stĂ€da eller promenera, redan gjort samt vill inte gĂ„ helst vid denna tiden pĂ„ dygnet sjĂ€lv pga att det finns bland annat vildsvin hĂ€r).
GODIIIS đ
#112 ĂR GOTT đ
TrĂ„ktrĂ„kâŠ
vattenmelon!
Gud vad bra jag stavarâŠ
Idag har vi tömt en massa boxar i stallet, eftersom att alla hÀstar ska ut pÄ bete nu⊠Gissa om det Àr jobbigt att fÄ ut allt?! Det ligger liksom kompakt med torv(en typ av strö) blandat med kiss nederst, det Àr sjukt tungt och sjukt svÄrt att fÄ upp.
Dock Ă€r vi klara med alla boxar som behövs göras! Halleluja. đ
Mitt sommarjobb Ă€r nog det bĂ€sta jag kan tĂ€nka mig, trots att kroppen vĂ€rker och att man mĂ„r sĂ„dĂ€r halvdĂ„ligt efter en dag som bestĂ„r av att jobba med kroppen hela tiden sĂ„ Ă€r jag supernöjd. Fast det dĂ€r ryggontet fĂ„r gĂ€rna försvinnaâŠ
Kan tillÀgga att jag jobbar pÄ en ridklubb, med ridskola, privat/medlemsstall och sÄdant. :)
Varför ska det alltid vara sÄ svÄrt att följa sina egna rÄd? haha..
#116 ont i ryggen fÄr jag oxÄ av att stÀda ur boxarna:C
#102 Det kan inte jag :( GÄr onte Ä trycka pÄ "inlÀgg" och "kommentarer".. Min ipad typ buggar hela tiden, ibland kan jag inte skriva kommentarer :P
#120 MĂ€rkligt. :/
Ă h hatar tömning av boxar! Gött att slippa det i Ă„r hehe đ
Veckohandling avklarad. Skönt att slippa det imorgon nĂ€r det lĂ€r vara mycket folk i affĂ€rerna efter att jag slutat jobbet eftersom det Ă€r lönehelg đ
http://josefinejonsson.for.me/
Min nystartade inspoblogg med allt frÄn trÀning till skönhet till inredning, allt som snurrar runt i huvudet pÄ mig!
Endast ett inlÀgg upplagt Àn sÄ lÀnge, men oroa er inte! Jag sitter för fullt och tidsinstÀller sÄ det ska finnas massvis för er att lÀsa!
Nu Ă€r jag hemma frĂ„n lĂ€gret och usch vad fult iFokus Ă€r. Om inte jag hade vetat om att det Ă€r ny design skulle jag tro att det Ă€r nĂ„got fel pĂ„ min dator. Hatar att den Ă€r sĂ„ himla stor. Dom flesta sidor nu för tiden Ă€r ocksĂ„ sĂ„ hĂ€r stora och det var en av anledningarna till att jag gillade iFokus. Men nu sĂ„.đ
//Flöffo
Bara döda mig đĄ đŁ
ALLT BLIR SĂ FEL!!!! đ
-
//Flöffo
#127 Hur menar du?
#128 Det var inget. Hittade det.
//Flöffo
#129 Okej.
VĂ€rldens störta harkrank i mitt rum!!!! JAG DĂR! Vanligtvis klarar jag av kryp och spindlar och sĂ„nt men INTE I MITT RUM đ€ą
jag
Gud vad bra jag stavarâŠ
#135 Du har ju redan. ^^
//Flöffo
#135 Du har ju redan som Flöffo sÀger xP
Smoothies â€ïž
Men usch.
//Flöffo
#134 skriv "jag" pÄ den nya trÄden, inte hÀr om du vill ha insider
nÀr fick jag det? #kÀnnermigefterbliven;P
Gud vad bra jag stavarâŠ
SnÀlla följ mig pÄ instagram linn_holst behöver 30 till följare innan 11 januari, Plz help:*